Koordinator / HR-assistent / Administratör

Colligo Vårdkompetens AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-07-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Koordinator / HR-assistent / Administratör" (publicerad 2018-11-05) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Colligo Vårdkompetens AB i Stockholm, Södertälje, Strängnäs, Uppsala, Karlstad eller i hela Sverige

I rollen som koordinator stödjer du konsultchefernas arbete och bidrar till en effektiv bemanningsprocess.

Du kommer att arbeta i ett team tillsammans med två andra personer men du kommer att ha eget ansvar för att assistera en grupp inom företaget. Rollen innebär administrativa uppgifter så som datahantering, referenstagning samt bokning av resor och boenden för våra konsulter. Du kommer att förhandla avtal med våra boendekontakter. Du kommer även att ägna dig åt nykundsbearbetning och att kontakta och uppdatera bemanningsbehov via telefon hos våra kunder.

Colligo är ett bolag i kraftig tillväxt och du kommer att vara med på en resa som kan innebära nya utvecklande utmaningar längs vägen. Som medarbetare hos oss väntar ett varierande, utvecklande och stimulerande arbete med många personliga kontakter. Fungerar samarbetet väl finns goda möjligheter att övergå till en heltidsanställning som konsultchef efter fullbordade studier.

Du kan fritt lägga schema utifrån dina förutsättningar.

Publiceringsdatum
2018-07-23

Kvalifikationer
• Slutförd gymnasieutbildning
• Pågående eftergymnasial utbildning inom personal, ekonomi eller likande är meriterande

Vill du bli en del av en arbetsplats som arbetar med fokus på glädje och laganda?

Vi söker dig som är student på högskola och vill kombinera studier med en tjänst på 25-50 %. Som person är du serviceinriktad, uthållig och självgående. Du trivs i ett högt tempo och kan kombinera noggrannhet och effektivitet. Med god kommunikativ förmåga och struktur är du delaktig i att leverera god service till kollegor, bemanningskonsulter och kunder. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Intresserad?
Ansök genom att skicka CV och personlig brev till maria.bjorkman@colligovard.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum

Vi är ett ungt och kreativt företag som erbjuder en spännande och rolig arbetsmiljö. Du kommer ingå i ett framgångsrikt team där du får möjlighet att bidra till den positiva utveckling som Colligo Vårdkompetens befinner sig i, samtidigt som du själv får utvecklas yrkesmässigt.

Colligo Vårdkompetens är verksamma över hela landet och expanderar kraftigt inom vård- och omsorgbranschen. Vi riktar oss till läkare, sjuksköterskor och socionomer samt kunder inom slutenvård, primärvård och kommun. Genom engagemang vill vi som arbetsgivare skapa möjligheter och vara en del av en positiv utveckling av branschen. Colligo Vårdkompetens är ett auktoriserat bemanningsföretag och vi har självklart kollektivavtal. Läs gärna mer om oss på vår hemsida!

Varaktighet, arbetstid
20%-40%

Ersättning
Kollektivavtalsenlig tjänstepension

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-05
Ange följande referens när du ansöker: Bemanningskoordinator

Kontakt
Maria Björkman maria.bjorkman@colligovard.se 08-40881444

Företag
Colligo Vårdkompetens AB

Adress
Colligo Vårdkompetens AB
Sveavägen 155, 6 tr.
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155, 6 tr.

Jobbnummer
4259201

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Colligo Vårdkompetens AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Colligo Vårdkompetens AB: