Koordinator / HR-assistent / Administratör

Colligo Vårdkompetens AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Colligo Vårdkompetens AB i Stockholm, Södertälje, Strängnäs, Uppsala, Karlstad eller i hela Sverige

I rollen som koordinator stödjer du konsultchefernas arbete och bidrar till en effektiv bemanningsprocess.

Du kommer att arbeta i ett team tillsammans med en annan person men du kommer att ha eget ansvar för att assistera en grupp inom företaget. Rollen innebär administrativa uppgifter så som datahantering, referenstagning samt bokning av resor och boenden för våra konsulter. Du kommer att förhandla avtal med våra boendekontakter. Du kommer även att ägna dig åt nykundsbearbetning och att kontakta och uppdatera bemanningsbehov via telefon hos våra kunder.

Colligo är ett bolag i kraftig tillväxt och du kommer att vara med på en resa som kan innebära nya utvecklande utmaningar längs vägen. Som medarbetare hos oss väntar ett varierande, utvecklande och stimulerande arbete med många personliga kontakter. Fungerar samarbetet väl finns goda möjligheter att övergå till en heltidsanställning som konsultchef längre fram.

Publiceringsdatum
2018-11-05

Kvalifikationer
• Slutförd gymnasieutbildning
• Eftergymnasial utbildning inom personal, ekonomi eller likande är meriterande

Vill du bli en del av en arbetsplats som arbetar med fokus på glädje och laganda?

Som person är du serviceinriktad, uthållig och självgående. Du trivs i ett högt tempo och kan kombinera noggrannhet och effektivitet. Med god kommunikativ förmåga och struktur är du delaktig i att leverera god service till kollegor, bemanningskonsulter och kunder. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Intresserad?
Ansök genom att skicka CV och personlig brev till maria.b@colligovard.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum

Colligo finns till för att frigöra hängivna människors professionella potential så att yrkeslivet blir lustfyllt och inspirerande.

Vi är ett ungt och nytänkande företag som erbjuder dig att följa med på en spännande resa. Vi är verksamma i hela landet och har kontor i Stockholm och Trelleborg. Vi växer stadigt och är idag 40 kontorsmedarbetare och omkring 150 ambulerande konsulter.

Vår affärsidé är inriktad mot bemanning av läkare, sjuksköterskor och socionomer och våra kunder finns inom slutenvård, primärvård och kommun.

Colligo är ett auktoriserat bemanningsföretag och vi är kollektivavtalsanslutna.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Är du intresserad ber vi dig därför inkomma med din ansökan så snart som möjligt. Kontoret är placerat i Norrtull/Stockholm och vi vill tillsätta tjänsten med start omgående.

www.colligovard.se

Ersättning
Kollektivavtalsenlig tjänstepension

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-25
Ange följande referens när du ansöker: Bemanningskoordinator

Kontakt
Maria Björkman maria.b@colligovard.se 08-40881444

Företag
Colligo Vårdkompetens AB

Adress
Colligo Vårdkompetens AB
Sveavägen 155, 6 tr.
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155, 6 tr.

Jobbnummer
4438891

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Colligo Vårdkompetens AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Colligo Vårdkompetens AB: