Koordinator/bokningsadministratör Till Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-05-31

Om företaget
Ryska Posten Bemanning är en ung och hungrig organisation med drivna sociala hjältar som alltid går en extra mil för att få kunderna nöjda. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. Vi har expanderat kraftig det senaste året och söker nu en snabbsmart och lösningsorienterad koordinator/bokningsadministratör till vårt bemannings-och rekryteringsteam. 0

Om tjänsten
I rollen som koordinator/bokningsadministratör kommer du att arbeta i ett nära samarbete med våra kundansvariga samt övriga koordinatorer i teamet. Du kommer att arbeta främst med att administrera våra kortare och mer tillfälliga bemanningsuppdrag vilket innefattar allt från att ta emot och administrera kundförfrågningar till schemaläggning och koordinering av ambassadörer.

Du kommer att fungera som ett stöd för våra ambassadörer som är ute på uppdrag, ha daglig kontakt med dessa och vara ansvarig för att rätt person är på rätt plats, i rätt tid och med rätt information samt ansvara för att återkoppla till ambassadörerna efter genomförda uppdrag. 

Utöver koordinering och bokningshantering kommer du vara behjälplig i rekryteringsarbetet och hjälpa till med avtalsskrivningar, kandidatpresentationer och övriga administrativa uppgifter samt vara delaktig i de utbildningar vi håller för våra ambassadörer.

En vecka i månaden kommer du att ha beredskap vilket innebär obekväma arbetstider och du ansvarar då för expressbemanningen, administrerar sjukfrånvaro samt finns behjälplig vid frågor utanför ordinarie arbetstid.  

Om dig: 
Du är en självgående, initiativtagande och prestigelös person med god samarbetsförmåga. Du har en utpräglad noggrannhet, är mycket stresstålig, ansvarstagande och flexibel och skulle aldrig lämna någonting halvfärdigt. Att alltid göra det lilla extra är en självklarhet för dig och du lever efter mottot att ingenting är omöjligt.  

För att lyckas i rollen måste du vara otroligt strukturerad, organiserad och lösningsorienterad. Du bör ha god simultanförmåga, ett bra minne och lockas av att arbeta i en föränderlig miljö med högt tempo. Då ambassadörerna är det allra viktigaste vi har är det otroligt viktigt med ett brinnande intresse för människor, ett stort hjärta och ett enormt engagemang. 

Bakgrund
Du har minst ett par års erfarenhet från koordinerande arbete och är van att arbeta med unga människor i en föränderlig miljö. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift. Gymnasieutbildning är ett krav och vidare utbildning är meriterande. Då tjänsten kommer tillsättas snarast bör du kunna börja omgående eller ha högst en månads uppsägningstid.

Skicka in din ansökan snarast, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2879577

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: