Koordinator / Backoffice / Administratör till Smart Microfiber S

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
2022-02-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Koordinator / Backoffice / Administratör till Smart Microfiber S" (publicerad 2022-02-15) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-02-10

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Smart Microfiber System AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och bolaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Tjänsten är på 80%.

Om företaget
Smart Microfiber System AB etablerades 1994 och är idag ett ledande företag inom området miljömärkta städredskap, hushållstextilier samt köksredskap. Bolagets kunder är DVH, Fackhandeln, E-Commerce samt B2B inom Skandinavien, EU och Ryssland. De saluför produkterna under varumärket Smart Microfiber men till stor del tillverkar de Private Label/EMV till deras kunder. Tillverkning sker i Ulricehamn och Asien, huvudkontoret och deras logistikcenter ligger i nya Albybergs industriområde i Öster Haninge. Bolaget omsätter ungefär 120 Mkr och fortsätter framåt i en spännande tillväxtresa. Du erbjuds en arbetsmiljö där det råder en familjär känsla.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör/Koordinator är ditt huvudsakliga arbetsområde det administrativa arbetet där du stöttar säljavdelningen men också inköpsavdelningen. I ditt arbete mot säljavdelningen är du med och administrerar i bolagets affärssystem, det kan även förekomma möten med kunder. Då du även stöttar inköpsavdelningen sitter du med artikelregistrering samt uppdaterar priser och är behjälplig i våra miljölicenser/intrastat samt att du arbetar med att uppdatera registervård, tullhantering mm.

Du erbjuds en bred roll där arbetsuppgifterna varierar beroende på säsong. Du erbjuds möjligheter att få följa med på mässor runt om i världen och vara en stor del av bolagets familjära team. Vi ser att du är hungrig på att arbeta, inte rädd för att ta dig an utmaningar men viktigast av allt är du positiv och framåt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom administration eller koordinatorroll med fördel mot dagligvaruhandel
• God systemvana, med fördel inom Visma, EDI och Validoo
• Meriterande med erfarenhet av import och export
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Du är resultatfokuserad, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten att utvecklas och du trivs med att arbeta nära affären. Du har en positiv attityd till ditt arbete och sprider en god stämning omkring dig

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Öster Haninge
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administration, administratör, koordinator, Öster Haninge, backoffice, Smart Products Scandinavia, Visma, sälj, inköp, import, export

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Elin Dahlqvist
elin.dahlqvist@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6332923

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: