Koordinator/assistent till Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

OM OSS
Ryska Posten bemanning är en ung och hungrig organisation med drivna sociala hjältar som alltid går en extra mil för att få kunderna nöjda. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Då vi har expanderat kraftigt de senaste åren söker vi nu en snabbsmart och lösningsorienterad assistent/koordinator till vårt bemannings-och rekryteringsteam.

OM UPPDRAGET
Som en del av det administrativa teamet kommer du ha en mycket bred roll och arbeta med allt från schemaläggning och bokning av ambassadörer till avstämningar, uppföljning och administration kring avtal och kundpärmar. Du kommer att hjälpa med rekrytering och referenstagning samt ansvara för att utforma kandidatpresentationer och tillsätta ambassadörer för långa såväl som korta uppdrag. En vecka i månaden kommer du att ha jour vilket innebär längre arbetsdagar och obekväma arbetstider. Under jouren ansvarar du för expressbemanningen och är stöd för våra ambassadörer som är ute på uppdrag.

OM DIG
Du är en självgående, initiativtagande och prestigelös person med god samarbetsförmåga. Du har en utpräglad noggrannhet, är mycket stresstålig, ansvarstagande och flexibel och skulle aldrig lämna någonting halvfärdigt. För att lyckas i rollen måste du vara otroligt strukturerad, organiserad och lösningsorienterad. Du ska tycka om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivas av att ständigt förbättra och utveckla verksamheten. Då ambassadörerna är det allra viktigaste vi har är det otroligt viktigt med ett brinnande intresse för människor, ett stort hjärta och ett enormt engagemang

DIN BAKGRUND
Du har minst ett par års erfarenhet från bemanningsbranschen och är van att arbeta med unga människor i en föränderlig miljö. Du har tidigare arbetet med allt ifrån rekrytering och avtalsskrivning till löneförhandling och uppföljning och trivs med att arbeta i ett högt tempo under stort eget ansvar. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift. Gymnasieutbildning är ett krav och vidare personalvetarutbildning är meriterande. Då tjänsten kommer tillsättas snarast bör du kunna börja omgående eller ha högst en månads uppsägningstid. Skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2015-06-10

Ersättning
fast månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63b
11528 11528

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63b

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2331399

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: