Koordinator/Assistent sökes till driven och aktiv yrkeskvinna.

Experis Sverige / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Umeå, Vännäs, Bjurholm, Örnsköldsvik, Skellefteå eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Som koordinator/assistent går du sida vid sida av en mycket driven och aktiv yrkeskvinna som behöver en koordinator/assistent i det dagliga men även i rollen som yrkesarbetare. I arbetet ingår mycket administration vad gäller tex. bokningar, beställningar, mejl mm samt närvaro vid kundbesök, tillställningar och andra representationer. Du ska kunna röra och förhålla dig i olika miljöer, kunna uttrycka dig väl i tal och skrift samt visa prov på en professionalism vad gäller respekt samt att kunna särskilja på dennes roll och behov och vad din roll som assistent är.

Du är en problemlösare som gillar att agera blixtsnabbt. Du ligger steget före och tar tag i situationer. Du är handlingskraftig men också väldigt lyhörd. Du trivs i sociala sammanhang och kan röra dig i samhällslivet. Som person är du prestigelös, lyhörd och flexibel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administration. Självklart trivs du med att jobba under varierande arbetstider då arbetet är förlagt på dag, kväll och helg samt innehåller en hel del resor vilket även innebär övernattningar.

Krav för tjänsten är Körkort samt att du är kvinna då det ingår en del omvårdnad.

Denna tjänst avser en rekrytering. Dvs du blir direkt anställd av vår kund.

Publiceringsdatum
2012-02-07

Kontaktperson för detta jobb
För mer information kontakta Rekryteringskonsulterna
Therese Ideblad, 090-71 68 46 eller Elin Granholm, 090-70 23 66.
Ansök ovan till höger.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Ideblad, +4690716846

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1151210

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: