Koordinator/administratör till supportcenter

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-10-17

Företaget
Bravura söker en koordinator/administratör för orderhantering till Swarco, ett företag som utvecklar och säljer produkter och tjänster för väg-, kollektivtrafik och parkering. Swarco har idag ca 100 anställda och huvudkontoret ligger i Farsta, Stockholm. Du kommer tillhöra avdelningen för supportcenter där det idag sitter 7 personer.

Här erbjuds du en stimulerande, flexibel och trivsam arbetsmiljö i en verksamhet som växer och går bra.

Som koordinator/administratör arbetar du med att ta emot felanmälningar från kund via telefon, mail och övervakningssystem. Du planerar hur serviceresurser ska fördelas med avseende på krav/tidplan/viten för montage och servicearbeten. När jobbet är utfört kan det även ingå att sammanställ utförda jobb samt dokumentera skadehantering i driftskontrakt.

Detta är en administrativ roll, därtill har du även telefon- och mailkontakt med företagets tekniker och projektledare.

Uppdragets omfattning: Detta är ett föräldravikariat på 1 år med chans till förlängning, heltid, vardagar 07.00-16.00.

Dina arbetsuppgifter
Som koordinator/administratör arbetar du med att ta emot felanmälningar från kund via telefon, mail och övervakningssystem. Du planerar hur serviceresurser ska fördelas med avseende på krav/tidplan/viten för montage och servicearbeten. När jobbet är utfört kan det även ingå att sammanställ utförda jobb samt dokumentera skadehantering i driftskontrakt.

Detta är en administrativ roll, därtill har du även telefon- och mailkontakt med företagets tekniker och projektledare.

Uppdragets omfattning: Detta är ett föräldravikariat på 1 år med chans till förlängning, heltid, vardagar 07.00-16.00.

Kvalifikationer
• Ekonomisk utbildning på gymnasienivå
• 2-3 års arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/orderhantering
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Kunskaper i SAP, Evatic, Driftsportalen eller Maximo (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är en initiativtagande och kommunikativ lagspelare. Du är noggrann, självgående och är bra på att prioritera och organisera dina arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Farsta, Stockholm
Lön: Enligt ö.k.
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, administratör, koordinator, resursplanering, farsta

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt ö.k.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Gustafsson 08-40024050 josefine.gustafsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2035411

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: