Koordinator / administratör till bostadsbolag

TNG Group AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Trivs du i en koordinerande och administrativ roll där du får vara kundvärd hos ett stort bostadsbolag i Göteborg? Sök då redan idag!

Som Kundvärd / Koordinator / Administratör kommer du främst arbeta med uthyrning av lägenheter, lokaler och parkeringsplatser, samt omflyttningar och direktbyten av lägenheter. Det är du som först möter lägenhetssökande eller nya hyresgäster - en viktig funktion med många kontaktytor!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

När du arbetar som kundvärd och administrativ koordinator får du användning av dina kunskaper inom service och administration i en social miljö. Vår kund, bostadsbolaget i fråga, är ett av de största i Göteborg och erbjuder en möjlighet på minst 4 månader, med chans till förlängning.

Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund, och där du självklart omfattas av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Uthyrning av lägenheter, lokaler och parkeringsplatser
* Visning av lägenheter
* Hantering av kontrakt
* Hyresgästkontakt och introduktion vid inflyttning
* Säkerställa att städning genomförts vid avflyttning
* Registrering och registervård i aktuella system
* Representera bolaget vid Bomässor och liknande

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Arbetat omfattar i stor utsträckning kundkontakter, både personliga kontakter och via telefon. Utöver dessa kontakter är det fokus på administration. Du tecknar kontrakt med hyresgäster, med uthyrningspolicyn och uthyrningsreglerna som grund. Du gör registreringar, uppdateringar och registervård i våra system samt arkivering av handlingar.

Vår kund, bostadsbolaget i fråga, är ett av de största i Göteborg och erbjuder en möjlighet som konsult på minst 4 månader, med chans till förlängning. Planerad start är 1 mars.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med erfarenhet av uthyrning, försäljning och administration, där erfarenheter inom förvaltning och fastighetsbranschen är meriterande samt om du har dokumenterad kunskap kring hyresjuridik/hyreslagen. Du har en gymnasiekompetens, gärna utbildning inom försäljning, ekonomi eller administration. Goda datakunskaper är en förutsättning för att klara jobbet och du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Vi lägger i denna tillsättning även stor vikt vid din social kompetens. Du behöver tycka om att ge service och har förmåga att möta och kommunicera med många olika människor, för att snabbt få god förståelse för hyresgästernas behov. Vi ser också att du är ansvarstagande, har struktur i ditt arbete och värderar noggrannhet.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-02-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 031-7612229

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3308426

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: