Koordinator/administratör inom fastighetsområdet
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Vill du ha ett arbete som kombinerar administration med ansvar för fastighetsrelaterade frågor? Vi på Adecco Office & HR ger dig en möjlighet att utvecklas och få mer erfarenhet inom detta område!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta dels med administrativa uppgifter kopplade till olika områden såsom ex ekonomi, inköp, avtal, ritningar, säkerhet och energi. Dels kommer du att ha ett visst ansvar för drift och skötsel av fastigheter och då ansvara för delar av den löpande driften av städning, mindre underhåll, avfallshantering, skötsel av utvändiga ytor och liknande. Att driva egna projekt kommer att ingå och uppgifterna kommer att variera mellan att vara mer kvalificerade eller enklare. Uppdraget är på heltid och med start omgående.
Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete och har arbetat med drift och skötsel av fastigheter kommer att komma snabbt in i din nya roll samtidigt som du kommer att få möjlighet att utvecklas genom nya kunskaper. Har du mycket goda kunskaper i Officepaketet, lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska samt en avklarad gymnasieutbildning kommer du att känna dig trygg i arbetet. Har du även tidigare erfarenhet av leverantörskontakter och av att hålla egna projekt kommer du att ha lätt för att sätta dig in i dina nya uppgifter.
Tycker du om att använda din engelska i arbetet är det positivt. Har du arbetat i en liknande roll tidigare kommer din erfarenhet komma väl till pass här, likaså ditt noggranna och strukturerade arbetssätt. Tycker du om att ta egna initiativ och arbeta självständigt samt att kunna tillhandahålla en hög servicenivå är detta rätt plats för dig. Din prestigelöshet och anpassningsförmåga kommer göra att du når framgång i ditt arbete.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån. Här finner du en länk till annonsen:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1495250Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel 031- 725 45 16.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-03-16Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 1189440
Observera att sista ansökningsdag har passerat.