Kontrollant
Vilhelmina kommun / Väktarjobb / Vilhelmina
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla väktarjobb i Vilhelmina,
Dorotea,
Storuman,
Åsele,
Strömsund eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vilhelmina kommun i Vilhelmina Till Dig som vill bo och arbeta i en kommun som präglas av framtidstro, med närhet till beslutsfattare, befolkning och naturen.
Vilda och vackra Vilhelmina är ett fritidsparadis på 87 sköna kvadratmil som vi gärna delar med oss av. Kvadratmilen inrymmer mycket och bland annat två unika fjälldalar med väl utbyggda fritids- och turistanläggningar i Kittelfjäll, Klimpfjäll och Saxnäs. Vilhelmina tätort utgör centrum för handel, utbildning och kommunikation.
På vår hemsida,
www.vilhelmina.se samt
www.lapplandturism.se hittar du det mesta du behöver för att stilla din nyfikenhet på det vilda och vackra!
Till South Lapland Airport söker vi nu en kontrollant
Tjänsten är en allmän visstidsanställning under 6 månader med möjlighet till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse. Sysselsättningsgraden är 25 %.
Arbetet utförs tidiga morgnar och eftermiddagar. Viss helgtjänstgöring på söndagar ingår. Arbetet går endast att kombinera med annat arbete som är dagtid måndag-fredag.
Publiceringsdatum2016-11-03Dina arbetsuppgifterDu kommer att genomföra säkerhetskontroll av resenärer som reser från flygplatsen.
Din profil:
Du som söker ska ha:
• God samarbetsförmåga, stort engagemang och initiativförmåga
• Fysisk och mental förutsättning för att utföra jobbet.
• God kunskap i engelska
Övrig informationFör tjänsten genomförs en säkerhetsprövning inklusive registerkontroll.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid 6 mån eller mer
ErsättningTimlön
Enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-01
Ange följande referens när du ansöker: 16-164-9
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFlygplatschef Johan Hagelberg 0940-398 95
FöretagVilhelmina kommun
AdressVilhelmina kommun
•
91281 VILHELMINA
KontorsadressTorget 6
Jobbnummer 3140908
Observera att sista ansökningsdag har passerat.