Kontorsvärd/värdinna till centralt fastighetsbolag!
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-07-19Om tjänstenSer du dig själv som en positiv och förtroendeingivande person som älskar att ge service? Vill du arbeta i en självständig roll på ett nyrenoverat kontor där du får sätta guldkant på andras vardag? Är du proaktiv i ditt arbetssätt och gillar att ta egna initiativ och ansvar? Då kan tjänsten hos vår kund inom fastighetsbranschen passa dig.
Anställning sker till en början som konsult med möjlighet till anställning direkt hos kund på sikt.
Tjänsten är på heltid måndag-fredag kl. 08-17 med start i slutet av augusti.
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Dina arbetsuppgifterRollen som kontorsvärd innebär att du är en viktig kulturbärare för såväl externa som interna besökare. Med hög servicenivå ser du till att alla besökare upplever ett positivt bemötande i kundens lokaler. Stort fokus läggs därför på att kunna leverera högklassig service med ett leende på läpparna.
Några av de dagliga arbetsuppgifterna kan vara:
Ta emot och hjälpa besökare till ansvarig kollega
Hantera företagets växeltelefon
Ta emot och sortera in- och utgående post samt paket
Ansvara och ha översyn av lokalerna
Stötta och avlasta andra avdelningar administrativt
Beställning av kontorsmatreal
Koordinera och förbereda interna konferenser
Övrigt förekommande administrativa uppgifter
KvalifikationerI denna roll är du både kundens och KFXs ansikte utåt. Vi ställer därför höga krav på din sociala förmåga, ansvarstagande- och initiativförmåga. Vidare ser vi att du är trygg i dig själv och att du 'är organiserad och strukturerad i ditt arbetssätt. Du löser problem på ett smidigt sätt och har en förmåga att skapa förtroende. Vi lägger stor vikt vid din personlighet då du både ska passa på arbetsplatsen och vara en KFX-representant.
För att kvalificeras för rollen ser vi att du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter, kanske som receptionist eller konferensvärd. God datorvana samt flytande kunskaper i svenska är krav. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på engelska, detta då många internationella kunder besöker kontoret.
Övrig informationLåter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Paula Jansson på KFX HR-partner på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4430".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Jobbnummer 5868544
Observera att sista ansökningsdag har passerat.