Kontorsvärd till Folke Bernadotteakademin
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2025-10-03
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-10-03Om tjänstenNu söker vi dig som vill arbeta deltid som Kontorsvärd hos Folke Bernadotteakademin.
I rollen som Kontorsvärd skapar du förutsättningar för trivsel genom att upprätthålla allmän ordning och reda i det dagliga livet på kontoret i Stockholm. Som Kontorsvärd har du kontakt med hyresvärd och serviceleverantörer samt säkerställer att kontorsmaterial är lättillgängligt och påfyllt. Rollen har en del administrativa inslag så som att skapa och underhålla listor och översikter. Du bevakar serviceavtal som löper ut och agerar beställare vid upphandling av nya.
Vissa utvecklingsaktiviteter inom rollens ansvarsområde förekommer, där du tar fram förslag på hantering och bereder enligt rutin. Du kan också komma stödja verksamheten med t.ex. iordningställande av mötesrum inför och efter utbildningar.
Hos Folke Bernadotteakademin får du ett meningsfullt arbete där du får vara del av en Myndigheten för fred, säkerhet och utveckling.
Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Kontorsvärd är ett konsultuppdrag på deltid (3-4 timmar/dag) med start under oktober månad. Uppdraget beräknas pågå under ca 6 månader med en sysselsättningsgrad motsvarande ca 40-50% av en heltidstjänst.
Krav för tjänsten:
• Sex (6) månaders aktuell arbetslivserfarenhet av något eller några av de uppgifter som ingår i rollen
• Goda kunskaper i MS 365-programmen (MS Office) eller likvärdigt
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift.
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM.
Meriterande för tjänsten:
• Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
• Erfarenhet av att framställa och implementera rutiner för att effektivisera arbetssätt
• Gjort inköp och/eller arbetat med avtalsuppföljning
• Varit beställare i offentliga upphandlingar
Om dig:
Vi söker dig som kliver in i ett rum och ser vad som behöver göras för att upprätthålla en känsla av ordning och reda. Du är serviceinriktad och söker aktivt nya, effektiva lösningar. Arbetet ställer stora krav på flexibilitet och du har förmågan att ta eget ansvar för att leverera enligt överenskommelse. Genom din förmåga att organisera och prioritera ditt arbete ser du till att arbetet blir gjort tidseffektivt och med kvalitet. Du är professionell och resultatorienterad i din yrkesroll. Arbetet innehåller många personkontakter, därför är det viktigt att du är kommunikativ och har god samarbetsförmåga.
För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering kan arbetspsykologiska tester förekomma i denna process. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och urval sker löpande. Sista ansökningsdag 2025-10-09
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco 's växel 010 - 173 73 00 eller e-post:
anki.arnquist@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
https://www.adecco.com/sv-se Kontakt National Recruiter
Anki Arnquist
Anki.Arnquist@adecco.se Jobbnummer 9539916