Kontorsvärd/-värdinna Hufvudstadens kontor

Retail staffing - Bemanning&Rekrytering inom Butik/E-commerce/Ev / Receptionistjobb / Göteborg
2018-09-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsvärd/-värdinna Hufvudstadens kontor" (publicerad 2018-10-01) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail staffing - Bemanning&Rekrytering inom Butik/E-commerce/Ev i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Kungsbacka eller i hela Sverige

Retail Staffing - "We love retail"

Sedan starten 2014 har vi snabbt vuxit tack vare vårt smarta och moderna bemanningslösning och duktiga medarbetare. Vi skapar mer tid till aktiv försäljning och kundfokus.

Vi samarbetar med rikstäckande butikskedjor och företag inom retail när det gäller att rekrytera och bemanna personal till olika servicetjänster.

Vi erbjuder våra kandidater att arbeta hos oss i världens bästa bransch som uthyrd eller som anställd direkt hos kund.

Retail Staffing Sverige AB är medlem i bemanningsföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal.

Spännande uppdrag - Vi söker nu kontorsvärd/-värdinna till Hufvudstadens kontor i NK-huset. Läs mer på: www.hufvudstaden.se

I ditt uppdrag har du ett brett ansvarsområde inom service och administration. Din primära uppgift är att leverera högklassig, professionell och effektiv service, för att underlätta vardagen för våra medarbetare och besökare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter/ansvarsområde:

Externt för våra besökare:
• Bemanna Hufvudstadens reception
• Svara i telefon och öppna dörrar för besökande
• Hantera samtlig inkommande och utgående post, Inklusive hämtning av post, inköp av frimärken med mera.
• Välkomna kunder:
? Servera kaffe.
? Meddela Internt att mötet ankommit.
? Visa till mötesrummet.
• Konferensrummen (externt)
? Se till så att det är rent och snyggt innan och efter möten.
? Se till så att det finns pennor & block
? Påfyllande av Hufvudstaden böcker, påsar med mera i skåpen i konferensrummen.
? Felanmälan vid problem med teknik i konferensrum.
• Gemensamma ytor
? Se till så att köket är rent och i ordning.
? Att det finns mjölk, socker, kaffe och the
? Att det är aktuella tidningar i tidningsställ.
? TV i reception visar aktuell information.
• Bokning av lunch till externa möte

Internt för våra medarbetare:
• Inköp av frukost, frukt med mera till kontoret:
? Fram/avdukning av frukost.
• Inköp av kontorsmaterial som pennor, papper etc.
• Kontaktperson till leverantör av kaffemaskiner.
• Kontaktperson till leverantör av blommor och dess underhåll.
• Se till så att interna konferensrum har pennor/papper etc.
• Felanmälan vid problem med teknik i konferensrum.
• Hålla ordning på gemensamma förvaringsutrymmen så det är städat och påfyllt.
• Bokningar av konferenser och interna aktiviteter.
• Bokning och inköp av lunch/fika.

Vi tror att du som söker:
• Är serviceinriktad och social.
• Har en positiv attityd.
• Är flexibel
• Är prestigelös och tillmötesgående.
• Är ordningsam och noggrann.
• Har en hög stresströskel.
• Har goda kunskaper i svenska och engelska.
• Är representativ

Du är anställd av Retail Staffing under pågående uppdrag. Då detta är en visstidsanställning måste du vara tillgänglig 1 oktober 2018 - 31 januari 2019 (Med möjlighet till förlängning)

Arbetstider:
Vardagar: 08:15-15:15 (Eventuellt utökad tid vid behov)
45 min lunch

Publiceringsdatum
2018-09-14

Övrig information
Vi tillämpar tester, utdrag från belastningsregistret samt en gedigen rekryteringsprocess med referenstagning. Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi kallar till intervju fortlöpande. Registera dig med ett CV och personligt brev där du berättar varför just du är rätt person för denna tjänst.

I samband med detta upprag samarbetar Hufuvdstaden med Retail Staffing och ansvarig rekryterare är Daniel Gustafsson.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-30
Ange följande referens när du ansöker: Hufvudstaden - Värd
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Gustafsson daniel.gustafsson@retailrecruitment.se 0739177959

Företag
Retail staffing - Bemanning&Rekrytering inom Butik/E-commerce/Ev

Adress
Retail staffing - Bemanning&Rekrytering inom Butik/E-commerce/Ev
Drottninggatan 31
41114 Göteborg

Kontorsadress
Drottninggatan 31

Jobbnummer
4347177

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail staffing - Bemanning&Rekrytering inom Butik/E-commerce/Ev

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail staffing - Bemanning&Rekrytering inom Butik/E-commerce/Ev: