Kontorsvaktmästare i Stockholm

Linklaters Advokatbyrå AB / Vaktmästarjobb / Stockholm
2022-10-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsvaktmästare i Stockholm" (publicerad 2023-01-11) ⬅️


Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Linklaters Advokatbyrå AB i Stockholm

Vill du jobba i en omväxlande miljö på ett internationellt företag? Har du tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat yrke, är händig och gillar att ha varierade arbetsuppgifter? Då kan du vara Linklaters nästa Kontorsvaktmästare!

Publiceringsdatum
2022-10-14

Om företaget
Linklaters lämnar juridiska råd till världens ledande företag, finansiella institutioner och organisationer. Med 30 kontor i alla stora affärs- och finanscentra levererar Linklaters en unik service till klienter i hela världen. Du får arbeta brett och vara en del av ett framgångsrikt bolag som är centralt lokaliserat i Stockholm. På kontoret lär du känna alla medarbetare med det mindre kontorets personlighet samtidigt som du ingår i ett större internationellt sammanhang där du får ta del av stödfunktioner och internationella processer.

Dina arbetsuppgifter
I rollen kommer du att vara en del av Linklaters avdelning för kontorsservice och ditt arbete inkluderar såväl intern- som extern service med varierande arbetsuppgifter. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat posthantering, administration kring passersystem, inköp av kontorsmaterial, ta emot leveranser, kontakt med leverantörer, utföra enklare service och underhåll, ansvar för systematiskt brandskydd samt möblering i samband med rumsflyttar och events på kontoret. Utöver detta hjälper du dina kollegor med administrativa uppgifter som exempelvis mer omfattande kopieringsjobb.
Vidare avlastar du i perioder också företagets reception och växel, vilket innebär både interna och externa kontaktytor med besökare, klienter och internt anställda på något av Linklaters andra kontor.
Detta är en tjänst på heltid och du kommer arbeta måndag till fredag mellan 09:00-17:00.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Avslutad gymnasial utbildning
Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbeten, alternativt av ett arbete inom service.
God datorvana
Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

För att lyckas i rollen ser vi att du är en serviceinriktad och social person som trivs med att ha både intern kontakt med kollegor och extern kontakt mot företagets besökare. Vidare ser vi att du trivs med att ta mycket ansvar över dina arbetsuppgifter, har ett öga för detaljer och räds inte att på egen hand ta dig an problem som du stöter på. Då rollen innehåller varierade arbetsuppgifter ser vi att du är en flexibel och driven person som trivs i en föränderlig miljö där arbetstempot kan variera.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Vi rekryterar löpande, så välkommen med din ansökan redan idag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Linklaters Advokatbyrå AB
Regeringsgatan 67, 11156, Stockholm
11156 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Linklaters Advokatbyrå AB (org.nr 556614-4456)
Regeringsgatan 67, 11156, Stockholm (visa karta)
111 56  STOCKHOLM

Kontakt
HR Coordinator
Marie Lundqvist
marie.lundqvist@linklaters.com

Jobbnummer
7076756

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Linklaters Advokatbyrå AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Linklaters Advokatbyrå AB: