Kontorsvaktmästare

Randstad AB / Receptionistjobb / Solna
2022-10-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsvaktmästare" (publicerad 2023-11-21) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-24

Dina arbetsuppgifter
Beskriver du dig själv som utåtriktad och orädd samt förstår vikten av god service? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom vården, hotell, butik, konferens eller annat yrke som ställer höga servicekrav? Just nu söker vi en Servicevärd/våningsvärd och en Kontorsvaktmästare till kund i Solna.

Du välkomnas till ett serviceteam på tio personer som består av olika roller och funktioner såsom reception/front desk, servicevärd/floor host samt servicevärd/handytech. Detta är en möjlighet att arbeta med Facilities Services som en del av en intern FM-avdelning. Du kommer erbjudas ett varierande arbete i en spännande och modern kontorsmiljö.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som servicevärd/våningsvärd är du en del av serviceteamet men kommer ha arbetsuppgifter som är av "handyhen" och teknisk karaktär. Du kommer att rondera mellan 10 olika våningsplan i kontoret och ansvara för tillsyn av kontorets olika miljöer, funktionskontroller, teknisk support, upprätthålla allmän ordning och reda, påfyllning av förbrukningsmaterial, ledsagning; rapportera, åtgärda och följa upp felanmälningar i kontoret, löpande kontakt med kundens anställda för att vara den naturliga kontaktpunkten för support av alla kontorsrelaterade frågor under en arbetsdag.

Dina arbetsuppgifter består även av enklare montering och reparationer, felhjälpande underhåll, koppla IT/AV-utrustning och kablar i mötesrum och arbetsplatser, ge teknisk support till de anställda i aula och inspelningsstudio där tekniken är mer avancerad.

Kvalifikationer
För att vara aktuell har du:

Erfarenhet av att arbeta inom butik, hotell eller annat yrke med högt ställda servicekrav
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
Datorvana och grundläggande IT-kunskaper i MS Office
Avslutad gymnasieexamen

Det är meriterande om du har:
Erfarenhet av hantering av AV-utrustning, IT och/eller vaktmästeriuppgifter
Arbetat inom kontorsservice på stora kontor eller liknande funktioner

För att trivas i teamet beskriver du dig själv som lösningsorienterad, självgående, orädd och framförallt serviceinriktad. Vidare har du ett prestigelöst engagemang och arbetar proaktivt för att lösa olika situationer som uppkommer under dagen. Dessutom trivs du med att arbeta tillsammans med andra för att nå gemensamma mål, värdesätter ett gott samarbete samt stöttar dina kollegor när det behövs.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Så ansöker du
Sista ansökninsdag: 2022-11-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Omfattning: Heltid, kontorstider mellan 07:30-16:30.

Start: Enligt överenskommelse

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201412821".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Natalie Bettar
natalie.bettar@randstad.se

Jobbnummer
7102770

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: