Kontorssupport Solna
Sodexo AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sodexo AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.
Kontorssupport för arbetsplatstjänster
Vi söker nu en medarbetare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.
Du kommer att vara kundens ansikte utåt och ta emot besökare, hantera post, svara i telefon, göra beställningar samt andra arbetsuppgifter som är vanligt förekommande inom kontor
Din bakgrund bör vara inom reception och det är en fördel om du tidigare har arbetat i eftersom detta utgör en stor del av arbetsdagen. Vi arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det som en självklar uppgift att skapa en god stämning på arbetsplatsen.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:
• Bemanna reception
• Ta emot och registrera besökare och kunder
• Hantera förfrågningar och beställningar per telefon, över disk och e-mail
• Sköta om konferenslokaler och bokningar
• Event
• Kaffe, frukt
• Passerkort, Nyckelsystem
• Uppdatering av rutiner och interna dokument
• Föra protokoll på kontorsmöten
• Ronderingar i lokalerna
• Hjälpa kontorsansvarig med diverse förekommande arbetsuppgifter
Kvalifikationer/Krav:
• Uttrycka dig väl i svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i reception/service är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet med inriktning excel och word
Publiceringsdatum2022-03-17Dina personliga egenskaper• Du ska vara social och trivas med att vara en knytpunkt för de anställda
• Du ska ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten
• Du ska känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand och ständigt vilja göra varje dag bättre för de anställda på kontoret och externa gäster
• Du ska vara strukturerad och planerande
• Du har förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov
• Du ska vara positiv och trivas med att arbeta i grupp och mot tydliga mål
• Du delar våra värderingar
Anställningsform och arbetstider:
Vardagar, kontorstider
Har du frågor kontakta
pernilla.almgren@sodexo.comDin ansökan vill vi ha senast den 31 mars 2022
Ansökan kan endast göras via vår hemsida
Sodexokoncernen
Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom servicetjänster som förbättrar livskvaliteten, en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Sodexo har verksamhet i 56 länder och servar 100 miljoner människor varje dag, genom vår unika kombination av On-site Services, Benefits and Rewards Services och Personal and Home Services. Vi erbjuder våra kunder integrerade servicelösningar som har utvecklats genom mer än 50 års erfarenhet inom reception, säkerhet, underhåll, städning, måltidstjänster, facilities management; allt ifrån tjänster och program som främjar medarbetarnas engagemang i lösningar som förenklar och optimerar deras rörlighet och hantering av kostnader till hushållsnära tjänster, daghem och conciergetjänster. Sodexos framgångar grundas på vår oberoende ställning, vår hållbara affärsmodell och vår förmåga att ständigt utveckla och engagera våra 412 000 medarbetare över hela världen.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning med provanställning 100%
ErsättningLön enligt överenskommelse ochkollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSodexo AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sodexo AB (org.nr 556528-2984),
http://www.sodexo.se Jobbnummer 6447613
Observera att sista ansökningsdag har passerat.