Kontorsservice / Internservice Till Internationellt Bolag I Göte

Mybw Office Management AB / Vaktmästarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Göteborg, Falkenberg, Klippan, Linköping, Malmö eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av kontorsservice och trivs med ett varierat, socialt och praktiskt arbete? Ser du att den varierande rollen där du som kontorsservicemedarbetare även stöttar receptionen och bemannar den vid specifika tillfällen är som gjord för dig? Då har vi din nästa tjänst!!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Du kommer i denna koordinerande tjänst arbeta med sedvanliga vaktmästaruppgifter och kontorsservice för att underlätta vardagen för dina medarbetare samt skapa en trevlig och välfungerande kontorsmiljö. När vår receptionist behöver arbeta i andra funktioner samt vid frånvaro kommer du även att arbeta i receptionen med enklare sedvanliga receptionsuppgifter.

Områden du kommer vara verksam inom och ansvara för:

• Kontorslokalerna
• Konferensrum och förråd
• Enklare reparationer
• Arbetsmiljö
• Passerkort
• Bemöta kollegor och kunder/besökare till kunden

• Administrera passerkort
• Post- och pakethantering

Tjänsten passar dig som brinner för service, gillar att ha många kontaktytor och är praktiskt lagd.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

För denna tjänst söker vi dig som är självgående, serviceminded och tycker om att ta egna initiativ. Vidare är du händig och har ett gott öga för vad som behöver göras. Vi ser att du tidigare har arbetat med vaktmästeri/internservice. Du har goda tekniska färdigheter och tycker om praktiskt- samt lösningsinriktat arbete. För att trivas i rollen behöver du ha god social och kommunikativ förmåga då arbetet innefattar dagliga möten/kontakt med flera interna och externa parter.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, vår kunds koncernspråk är engelska. Du har även god datavana.

ÖVRIGT

Start: Augusti/September

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 08.00-16.30

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-08-20

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Jobbnummer
5912708

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: