Kontorsmedarbetare/Office assistent

iWork AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos iWork AB i Karlstad, Hammarö, Grums, Kristinehamn, Karlskoga eller i hela Sverige

Aimen AB söker administratör för arbete med bland annat tolkning, översättning, schemaläggning, personal och aktivitetsplanering, fakturering, diarieföring, organisera möten, boka resor och serva kunder på både telefon och på kontor.
Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klienten och brukare med liknande språkbakgrund. Anställningarna är både på deltid och heltid. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.
Aimen AB is looking for administrators for work within interpretation, translation, scheduling, personnel and activity planning, invoicing, record keeping, organizing meetings, booking trips and serving customers on both telephone and office.

Publiceringsdatum
2022-07-26

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-06

Adress
iWork AB
Basungatan 16A
65631 KARLSTAD

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
iWork AB (org.nr 559207-5088)
Basungatan 16A (visa karta)
656 31  KARLSTAD

Ansökan
E-post: omed_3@hotmail.com

Arbetsplats
Aimen AB

Jobbnummer
6843229

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från iWork AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos iWork AB: