Kontorskoordinatorer till kommande uppdrag i Göteborg
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi på Adecco söker alltid de medarbetare som tar "laget före jaget" och är serviceminded och noggranna för konsultuppdrag som kontorskoordinator hos våra kunder. Som konsult hos oss får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter, från olika organisationer, att sätta på ditt CV samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde! Dessutom kan du bygga upp ditt professionella nätverk och få tillgång till värdefulla kontakter.
Publiceringsdatum2020-02-26Om tjänstenI ett proaktivt syfte söker vi kontorskoordinatorer som kommer att arbeta med att stötta kontor ute hos kund och dess medarbetare i allt som kan behövas för att den dagliga driften ska fungera problemfritt. Du kommer att vara en del av hjärtat i verksamheten och får ett stort eget ansvar. I dessa typer av uppdrag består oftast ens huvudsakliga arbetsuppgifter av administration, enklare ekonomiska ärenden, reception, koordination, projektleda och stötta i månadsmöten.
I din roll som kontorskoordinator kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Bemanning av reception
• Bjuda in till och hålla i kontorsmöten
• Administrera fakturor
• Beställning kontorsmaterial
• Vara behjälplig med administrativ service internt
• Ta emot besökare samt se till att kontoret är rent och snyggt och fungerar som det ska
Våra kundföretag verkar i många olika branscher inom Göteborgsområdet och Kungsbacka med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.
Tjänsten som kontorskoordinator är ett konsultuppdrag med löpande urval.
Om dig
Vi söker dig som har ett stort driv och vill ha en utvecklande roll men som samtidigt är prestigelös. Du ska ha tidigare erfarenhet av att ha arbetat i servicebranschen med en koordinerande eller assisterande roll. Du har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du gillar att fixa och ordna så att alla trivs. Du har en påhittig ådra för att lösa praktiska problem och du kan hantera flera aktiviteter parallellt.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet av arbete inom administration eller reception
• Obehindrad i svenska och engelska
• God systemvana
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Rahell Rada via Adecco 010 - 173 73 00 alternativt via mail:
rahell.rada@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Kontorskoordinator, Receptionist, Kontorsassistent, Administration, Göteborg, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31610".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 5118499
Observera att sista ansökningsdag har passerat.