Kontorskoordinator till Synoptiks servicekontor

Synoptik Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Synoptik Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Trivs du i en varierad roll där du får arbeta administrativt samtidigt som du skapar ordning och reda omkring dig? Gillar du att ta ansvar, hålla många bollar i luften och att fungera som spindeln i nätet? Då kan du passa som kontorskoordinator på Synoptiks servicekontor!



På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. För oss är det viktigt att du som medarbetare hos oss även känner igen dig i dom:



Vi vinner tillsammans

Vi brinner för service

Vi äger vår framgång

Vi gör hållbara affärer



Som Kontorskoordinator på Synoptik kommer du att ha en allt-i-allo funktion med många varierande uppgifter. Du är den första som möter och hälsar alla våra besökare välkomna på Servicekontoret i Kista välkomna. Du arbetar i en bred roll som är en nyckelfunktion för oss på Servicekontoret där du bland annat:



Supporterar alla avdelningar i olika administrativa och praktiska uppgifter

Koordinerar och utför det praktiska arbetet inför större möten och utbildningar

Hanterar annan administration som rör tex behörigheter, kreditkort, bokningar samt HR-administration

Ansvarar för inköp av kontorsmaterial samt förbrukningsvaror och ser till att den fysiska arbetsmiljön på kontoret är på toppnivå



Du arbetar i en varierad tjänst med många interna kontaktytor där du fungerar som spindeln i nätet. Du är ofta involverad i olika projekt och för dig som är intresserad av en varierande miljö med mycket eget ansvar är detta rollen för dig! Här finns möjlighet att lära sig mer inom både HR, marknad och försäljning! Rollen rapporterar till HR-chef och tillhör HR-teamet.



Vem är du?

Du är en strukturerad person som kan hålla i gång många olika aktiviteter samtidigt som du är driven och ser till att saker blir gjorda. Organisationsförmåga är avgörande och det är viktigt att du trivs med att vara självgående. Vidare är du en kommunikativ person som har lätt att ta kontakt med nya människor inom företaget samtidigt som du sprider bra energi omkring dig. Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande roll eller kanske har du arbetat som receptionist på hotell eller i annan serviceverksamhet.



Vi arbetar i Office 365 och ser därför att du har god datavana och som minst baskunskaper i Officepaketet.





Sök tjänsten redan idag!

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75%, alternativt heltid, där du arbetar från vårt kontor i Kista. Skicka gärna in din ansökan redan idag då vi gärna vill tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Vi tillämpar därför löpande urval och intervjuer.



Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår rekryteringsspecialist Caroline Bejstam cbe@synoptik.se.





Välkommen med din ansökan!



Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Synoptik Sweden AB (org.nr 556607-7904)

Jobbnummer
7476001

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Synoptik Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Synoptik Sweden AB: