Kontorskoordinator till Kunskapsskolan!
Academic Work Sweden AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Trivs du med varierande arbetsuppgifter och att vara spindeln i nätet? I rollen som kontorskoordinator kommer du ha fokus på både operativa och administrativa uppgifter med flera olika kontaktytor. Vi ser att rätt person för rollen har stort sinne för service och vill vara med och bidra till god trivsel på kontoret. Urval sker löpande - varmt välkommen med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Kunskapsskolan bedriver pedagogisk verksamhet för både grundskolor, gymnasieskolor samt vuxen- och företagsutbildningar där den pedagogiska modellen är personligt utformad. Kunskapsskolans huvudkontor söker nu en kontorskoordinator på heltid med start i oktober.
I rollen kommer du att ha koordineringsansvar och ansvara för administrativt stöd. Detta innefattar exempelvis att ha hand om receptionen, kalendarium, kvitton, post samt enklare ekonomiska uppgifter. Du kommer ha koordineringsansvar vid konferenser och aktiviteter för företaget såsom kick-offer, sommar- och julfest etc. Detta är en rolig och central del av tjänsten där du får möjlighet att planera och driva diverse aktiviteter för både kontor och koncern. Rollen innefattar även helhetsansvar över IT-relaterade uppgifter så som IT-praktiska frågor och material, samt introduktion av huvudkontoret vid nyanställningar.
Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd hos Kunskapsskolan. Tjänsten är ett vikariat till och med augusti 2023, men möjlighet till förlängning för rätt person.
Du erbjuds
• En varierande och rolig roll där du får möjlighet att ta stort ansvar och driva olika aktiviteter!
• Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Rollens innebär ett flertal varierande uppgifter som bland annat;
• Planera, koordinera och driva större möten, konferenser och event såsom kick-offer, sommar och julfest etc. genom att ta exempelvis bokningar, ta fram deltagarlistor och beställa mat.
• Ansvara för receptionen och den dagliga driften av kontoret.
• Hantera beställningar och inköp av kontorsmaterial och enklare IT-utrustning
• Förbereda och koordinera större möten och konferenser
• Introducera och registrera nyanställda
• Vara ett administrativt stöd till Sverigechefen, Grundskolechef och Gymnasiechef
VI SÖKER DIG SOM
• Har minst en avslutad gymnasial utbildning
• Har tidigare erfarenhet från administrativt samt koordinerande arbete
• Har erfarenhet av service
• Har god systemvana
• Är obehindrad i svenska och engelska, i både tal och skrift
Som person är du
• Serviceinriktad
• Självgående
• Lösningsorienterad
Övrig information
• Start: Oktober
• Omfattning: Heltid, långsiktigt till minst 31/8-2023
• Placering: Hammarby Sjöstad, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid platsbanken
Publiceringsdatum2022-09-29ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAcademic Work Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15082264".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7027061
Observera att sista ansökningsdag har passerat.