Kontorskoordinator till arkitektbyrån Semrén & Månsson
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
2022-02-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorskoordinator till arkitektbyrån Semrén & Månsson" (publicerad 2022-03-29) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-02-16Om tjänstenÄr du en stjärna på service? Den som ser, hör och löser allt - och som alltid är steget före? Vill du vara den första kontakten för besökare och samtidigt vara spindeln i nätet bland kontorets kollegor? Hos vår kund Semrén & Månsson erbjuds du en bred roll inom service, administration och ekonomi där ingen dag är den andra lik.
Du kommer bli anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8.00-16.30. Tjänsten pågår tom sista augusti 2022 med chanser till förlängning. Start omgående.
Om oss
Arkitektur, affärsförståelse och digitalisering. Det är arkitektbyrån Semrén & Månssons verktyg när de utvecklar städer och fastigheter. Företaget är övertygade om att god arkitektur får människor, samhällen och företag att må bättre och är en lönsam investering över tid.
Semrén & Månsson har kontor i Stockholm, Malmö samt huvudkontor mitt i centrala Göteborg.
Dina arbetsuppgifterSom kontorskoordinator ansvarar du för den interna och externa servicen på kontoret. Du är den första kontakten för besökare och arbetar aktivt med att skapa ett positivt intryck. Du är spindeln i nätet och stöttar alla härliga kollegor i allehanda ärenden för att underlätta i verksamheten. Du är med och skapar företagets kultur. Ingen dag är den andra lik, till din hjälp har du din härliga kollega som också är kontorskoordinator på Göteborgskontoret.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Hantering av leverantörsfakturor
• Se till att kontoret är representativt och inbjudande
• Onboarding av nyanställda
• Beställa luncher, fika och kontorsmaterial
• Förbereda inför möten
• Assistera koncernchef
• Boka resor
• Kontakt till diverse leverantörer
• Arrangera AW och konferenser
• Hantera inkommande samtal
• Administration
KvalifikationerVi söker dig som tidigare arbetat i en liknande roll under ett par år och som känner dig trygg i kundmötet och ansvaret för motsvarande administrativa arbetsuppgifter. För att trivas i tjänsten tror vi att du är prestigelös, trygg i dig själv och en social talang. Istället för problem ser du lösningar och har ett eget driv för att se till att saker blir gjorda.
Övrig informationTillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, sök därför tjänsten redan idag! Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4652".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Kontakt Paula Jansson
031-711 98 00 Jobbnummer 6348276
Observera att sista ansökningsdag har passerat.