Kontorskoordinator med receptions ansvar!

Professional Consulting / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professional Consulting i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Professional Consulting

För kunds räkning söker vi just nu en koordinerande receptionist. Brinner du för att arbeta med breda uppgifter och motiveras av ansvar? Då kan detta vara uppdraget för dig!
Vår kund är en av Sveriges största godisleverantörer och behöver nu en semestervikarie under ordinare personals ferie över sommar, jul och nyår.

Som koordinerande receptionist hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter utöver ansvaret för receptionen vara att:
• Lägga upp nya leverantörer i vårt ekonomisystem SAP
• Utredning av påminnelser
• Kontering av leverantörsfakturor
• Ansvara för post
• Huvudkontakt för lokala leverantörer
• Ta emot besökare
• Administrera resebokningar
• Förbereda och ansvara för konferensrummen
• Medverka i nya medarbetares introduktion gällande nycklar, passerkort etc.

Uppdragets omfattning till sommaren:
Fredagarma 10/5 och 7/6, kl 8-16
Heltid under veckorna 32, 33, 34, mån-tor kl 8-17, fre 8-16

Uppdragets omfattning till jul:
Mån 23/12, kl 8-16 (Dag förre Julafton)
Fre 27/12, kl 8-16
Mån 30/12, kl 8-16 (dag förre Nyårsafton)
Tor 2/01-2014, kl 8-17
Fre 3/01-2014, kl 8-16

Du kommer att arbeta som konsult via Professional Consulting, men din arbetsplats ligger i kundens lokaler i Solna.

Vi söker dig som är student och läser någon eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi. Du har tidigare arbetslivserfarenhet av reception och framförallt tror vi att du besitter en förmåga att lösa problem och koordinera. Vidare behärskar Officepaketet obehindrat, meriterande är även tidigare erfarenhet av affärssystemet SAP.

Vi tror att du är en driven, initiativtagande person som kan ha många bollar i luften samtidigt. Vidare är du ansvarstagande och service-minded. Det är av stor vikt att du kan kommunicera med både kunder och kollegor internt och har ett stort intresse för ekonomi. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav eftersom du kommer agera kontaktperson åt både svenska och internationella kunder. Har du även kunskaper i polska, tjeckiska eller ungerska är detta mycket meriterande men ej ett krav.
Vi på Professional Consulting är experter på unga akademiker och vet hur värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan men också en nyttig erfarenhet och möjlighet att få en fot in i näringslivet. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2013-03-13

Arbetstider och omfattning
DELTID 6 mån eller längre

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Professional Consulting

Adress
Professional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Jobbnummer
1493044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professional Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professional Consulting: