Kontorschef till Veidekke

serveOffice ab / Övriga jobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Veidekke Bostad AB och Veidekke Entreprenad AB ingår i Veidekke ASA som är ett av Skandinaviens största bygg-, anläggnings- och bostadsutvecklingsbolag med ca 7 000 anställda. Veidekke ASA är noterat på Oslobörsen och hade 2015 en omsättning på ca 24,5 miljarder NOK.
Veidekke i Sverige bedriver såväl bostadsutveckling som entreprenadverksamhet inom bygg- och anläggningsområdet. Verksamheten i Sverige har ca 1 600 anställda och en omsättning på ca 7,3 miljarder SEK (2015). Huvudmarknader är Stockholm/Mälardalen, Skåne samt Västsverige.

serveOffice har fått i uppdrag att för Veidekkes räkning rekrytera en kontorschef på deltid (50-75%) till kontoret i Solna Business Park. Tjänsten är på konsultbasis och för rätt person finns stora chanser till anställning hos Veidekke på sikt.

Publiceringsdatum
2016-10-20

Dina arbetsuppgifter
Som kontorschef har du personalansvar för två medarbetare inom reception och kontorsservice, vilket bland annat innebär arbetsledning och utvecklings- och lönesamtal. Du ska även se till att samarbetet i gruppen fungerar och vara beredd att vara back-up vid behov. Du har en egen budget där du har ansvar för inköp till kontoret i form av bland annat städning, möbler kontorsutrustning och kontorsmaterial. Du är kontaktperson mot hyresvärd/fastighetsskötare, övriga leverantörer samt larm/skydd. Det är även du som ansvarar för brand- och krisövningar och första hjälpen. I rollen ingår även att sitta med i kontorsstyrgruppen där du har chans att påverka beslut som tas.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har någon erfarenhet av ekonomi och gärna av att ha jobbat med budget och prognoser. Du har erfarenhet av att arbeta med rutiner inom systematiskt arbetsmiljöarbete. Har du arbetat inom facility management tidigare är det meriterande. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är självgående, tålmodig, lyhörd och drivande. Vi tror att du har en förmåga att skapa relationer på ditt arbete, kan hantera olika typer av människor och har skinn på näsan.

Som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal är nöjd och mår bra.

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!
Givetvis erbjuder vi en marknadsmässig lön.

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Cissi Silvstam på 070-564 13 70, cissi.silvstam@serveoffice.se .

Varaktighet, arbetstid
Deltid Bemanning

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cissi Silvstam, Konsultchef 070-564 13 70

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Kontorsadress
Box 617 19126 Sollentuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3117118

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: