Kontorschef Till Acad I Göteborg

Acad-International AB / Byggjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla byggjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Acad-International AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Är du en positiv, engagerad och lyhörd person som trivs i en ledande och supporterande roll? Har du arbetat en tid som akustikkonsult och vill utvecklas vidare? Är du bosatt i Göteborgsområdet och har ett etablerat kundnätverk. Gillar du utmaningar och vill utveckla ett nytt kontor tillsammans med en kompetent grupp på ett engagerat och framgångsrikt teknikföretag?
Då ska du ta chansen att bli en nyckelperson hos en ledande akustikkonsult och söka tjänsten som kontorschef på ACAD:s Göteborgskontor. Du får leda utvecklingen av vårt kontor i Göteborg, både i avseende på kunder, projekt och personal.
Du gillar att arbeta med människor och vill utveckla deras förmågor och erfarenheter.
Du kommer att ha en budget och tydliga mål för att underlätta ditt arbete och en nära kontakt med ledningsgruppen för stöd i kontorets utveckling.
Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett mindre bolag där ansvaret är brett och arbetsuppgifterna varierande. Rollen är flexibel, varierad och dynamisk. Du har mycket stora möjligheter att påverka hur dina dagar ser ut.

Publiceringsdatum
2020-05-13

Dina arbetsuppgifter
Ansvara för driften av ACAD:s kontor i Göteborg
Personalchef för grupp (> 3) personer
Utveckla kontaktnät och kunder samt vägleda kollegor i deras projekt
Samverka med företagets ledning och övriga personalchefer
Rekrytering av personal
Budgetering och uppföljning kontor
Resultat och måluppföljning för projekt

Kvalifikationer
Du är civilingenjör eller har en master inom akustik, med minst fem års erfarenhet som akustikkonsult. Du har tidigare väglett andra konsulter eller haft en chefsroll. Om du inte tidigare varit chef så lägger vi stor vikt i ditt intresse för att leda och engagemang för personal-utveckling och personalfrågor.
Ditt kontaktnät i Göteborgsområdet är utvecklat och du har haft tät kontakt med kunder och myndigheter.
Du förstår ett budgetansvar samt följer ekonomiska mål och analyserar projektekonomin. Grundläggande företagsekonomiutbildning behövs, djupare ekonomi-utbildning är meriterande.
Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift samt har B-körkort.
Företagsbeskrivning
ACAD är ett konsultbolag som specialiserat sig inom ljud och vibrationer. Företaget är litet och familjärt men ändå ett av Sveriges största fristående akustikkonsulter. Kontoret i Göteborg är under utveckling med mål att öka storleken till 10-15 medarbetare på sikt. Alla konsulter har en genomgående hög utbildningsnivå inom akustik. Samhörighet är ett ledord och trivseln är prioriterad.
Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Hos ACAD får du en trygg anställning och självklart många fina förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och tjänstepension.
Tjänsten kan tillträdas snarast.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-06-14

Adress
Acad-International AB
Ingenjörsgatan 8
41119 GÖTEBORG

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kontorschef Göteborg".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Acad-International AB (org.nr 556695-3971)
Ingenjörsgatan 8 (visa karta)
411 19  GÖTEBORG

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: info@acad.se

Arbetsplats
Acad International

Jobbnummer
5224975

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Acad-International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Acad-International AB: