Kontorschef

Stockholms beroendeklinik AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholms beroendeklinik AB i Stockholm

Stockholms beroendeklinik är en specialiserad öppenvårdsklinik i centrala Stockholm som tar emot privata patienter med beroende och psykiatrisk samsjuklighet. Kliniken är en del av Castle Health som är ett internationellt nätverk med beroendekliniker startat av Castle Craig Hospital som är ett av Europas mest välrenommerade behandlingshem.
Kontorschefen kommer att ha mycket varierade arbetsuppgifter och ansvara för den dagliga verksamheten. Vi letar efter en person som kan hålla många bollar i luften samtidigt och ha ett övergripande ansvar för administration och styrdokument. I arbetsuppgifterna ingår att säkerställa att informationsflödet inom organisationen fungerar, att prioritera och organisera verksamhetens olika delar och samverka med ledningen, personalen, externa samarbetspartners och andra professionella relationer.
Kontorschefen har en nyckelroll inom organisationen och rapporterar direkt till VD.
För att passa som kontorschef på Stockholms beroendeklinik behöver du ha erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter inom hälsa- och sjukvård. Erfarenhet från missbruksvård och psykiatri är meriterande. Högskoleutbildning är ett krav.
Du är placerad på vårt kontor i centrala Stockholm men förväntas jobba på distans flera dagar i veckan.

Publiceringsdatum
2022-02-13

Dina arbetsuppgifter
Assistera VD i alla delar av verksamheten.
Stötta VD vid planering och genomförande av affärsplaner.
Stötta case managers, vid behov.
Övergripande ansvar för KIPU Electronic Medical Records och CRM system.
Övergripande ansvar för att koordinera, stötta och rapportera försäljning och marknadsinsatser.
Lokaler och kontor: underhåll, bokning av lokaler etc
Koordinera med IT-leverantörer.
Hantera inkommande förfrågningar från patienter och remittenter
Generella administrativa funktioner, datainmatning och underhåll av databaser.
Ta emot potentiella patienter och ansvara för att de kommer i kontakt med korrekt person inom organisationen.

Vi söker efter dig som är/har:
lätt att samarbeta med och kan kommunicera på ett tydligt sätt med vårt multi-disciplinära team, företagsledning och personal,
god förståelse för hur man driver ett framgångsrikt företag,
lösningsorienterad och självgående
bra på att snabbt uppmärksamma och lösa problem när de uppstår,
en god organisationsförmåga och är bra på att planera och prioritera arbetsuppgifter och åtaganden,
förmågan att implementera och säkerställa interna arbetsrutiner,
ett fågelperspektiv och kan upptäcka förbättringsområden,
en mycket god förmåga att lösa problem och att tänka kritiskt och strategiskt,
en god förmåga att ge och ta konstruktiv feedback,
ett sinne för detaljer, är metodisk och självgående,
kunskap om den privata vårdsektorn och de regler och rutiner som används där,
en god förmåga att implementera policys och regelverk samt skapa nya sådana för att öka effektiviteten,
goda kunskaper i Microsoft Office och digitala journalprogram,
goda kunskap i engelska, både i tal och skrift.

Läs mer om oss på www.beroendekliniken.se och www.castlecraig.co.uk
För mer information eller för att skicka ansökan mejla till VD Anna Sjöström anna.sjostrom@beroendekliniken.se.

Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-15

Företag
Stockholms beroendeklinik AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Stockholms beroendeklinik AB (org.nr 559287-7962)
102 16  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: anna.sjostrom@beroendekliniken.se

Jobbnummer
6338318

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholms beroendeklinik AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholms beroendeklinik AB: