Kontorsbiträde / Administratör
Björkstaden Beställningscentral AB / Administratörsjobb / Umeå
2024-09-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsbiträde / Administratör" (publicerad 2024-10-15) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Björkstaden Beställningscentral AB i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Björkstaden Beställningscentral AB är en beställningscentral för taxi och samhällsbetald trafik och bedriver idag taxitrafik i Kalix, Luleå, Nordmaling, Robertsfors, Umeå, Vindeln, Vännäs och Örnsköldsvik kommun. Totalt har koncernen ca 200 anställda och drygt 100 fordon.
Stationering för tjänsten som kontorsbiträde / administratör är i Umeå. Tjänsten är på 100% och det är ett vikariat t.o.m. augusti 2025, men det kan finnas möjlighet till att man under vikariatet erbjuds en tillsvidareanställning.
Nu söker vi en ny medarbetare till vår administration och som vill bli en del i vårt team. Inom tjänsten förekommer allehanda uppgifter och du kommer att utbildas internt i de olika momenten. Arbetstid är primärt förlagd till dagtid vardagar men vi tillämpar viss flexibilitet så att man själv kan styra hur delar av arbetstiden förläggs.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet eftersom att vi arbetar väldigt nära varandra och det är viktigt att man fungerar i grupp. Det är även en grundläggande egenskap att kunna samarbeta för att få arbetsdagarna och uppgifterna att gå ihop, men det är även viktigt att känna sig trygg i att kunna arbeta självständigt och kunna ta egna beslut.
Arbetsuppgiften är framförallt av administrativ art, det handlar bland annat om rättning av körpass/kvitton från utförda taxiresor, förberedande uppgifter för löner, förberedande uppgifter för fakturering, hantering av anställnings-dokumentation, arbetsgivarintyg, med mera.
Vi ser gärna dessa egenskaper hos dig vi söker.
• Att du är noggrann och strukturerad. Det är viktigt att kunna planera sin arbetstid och strukturera upp uppgifterna.
• Att du har god datorvana. Det är bra om du behärskar Office-liknande program och är van vid att arbeta i t.ex excel-liknande arbetsmiljö.
• Att du kan arbeta självständigt och ta eget ansvar, men även fungerar som en del i ett team.
Arbetsplatsen har kollektivavtal och vår administrativa personal ligger under Unionens avtal.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Märk din ansökan "Kontorsbiträde / Administratör"
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-10-06
E-post:
rebecca@ecotaxi.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är ""Kontorsbiträde"".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Björkstaden Beställningscentral AB (org.nr 556854-8209),
http://www.ecotaxi.se Formvägen 12 B (
visa karta)
906 21 UMEÅ
Kontakt Administratör
Rebecca Vestin
rebecca@ecotaxi.se Jobbnummer 8908105
Observera att sista ansökningsdag har passerat.