Kontorsassistenter

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2008-04-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistenter" (publicerad 2008-04-18) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Kontorsassistenter sökes till uthyrningsverksamhet!
Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.
Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!
Adecco Office & HR i Stockholm söker nu två kontorsassistenter för uthyrningsuppdrag till sin uthyrningsverksamhet.

Publiceringsdatum
2008-04-01

Dina arbetsuppgifter
I egenskap av konsult kommer du att ambulera mellan olika kunder under kortare eller längre tid. Genomsnittlige uppdragslängden är ca 6 månader.
Din anställning kommer att inledas med ett uppdrag hos en av våra kunder.
Arbetsuppgifterna kan variera mellan olika uppdrag hos olika kunder. Ute hos kund sköter du en del av deras administration mer eller mindre självständigt. Detta kan vara uppdatering och registrering i olika databaser, stöd till VD-n eller avdelningschefer, support till olika avdelningar så som sälj, inköp, eller marknad.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet och van vid att arbeta på kontor med administration. Meriterande om du har jobbat i minst ett affärssystem. Du är duktig på att skriva och kan formulera dig väl. Det är också viktigt att du skriver och registrerar snabbt och noggrant.
Vi söker dig som är strukturerad och engagerad . Vidare är det viktigt att du är initiativtagande och trivs att arbeta både självständigt och i grupp. För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och uppskattar en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.
Tjänsten som ambulerande administratör ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden AB och jobbar hos någon av våra kunder via olika uppdrag som matchar din kompetens.
Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via annonsen. Länken till annonsen är följande:
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=530402
Vid frågor kontakta Cilla Orban Adecco Sundbyberg, E-postadress: cilla.orban@adecco.se eller tel.08-598 981 54
Välkommen att söka!

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Heltid, tills vidare anställning. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Ersättning
Fast lön
enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-01

Företag
Adecco Sweden AB Företagspresentation

Adress
Adecco Sweden AB
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
179331

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: