Kontorsassistent till vår kund inom kvinnoomsorg! - Novare Interim & Recruitment AB - Kontorsjobb i Stockholm
Kontorsassistent till vår kund inom kvinnoomsorg!
Novare Interim & Recruitment AB / Kontorsjobb / Stockholm
2021-01-08

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Novare Interim & Recruitment AB i Stockholm

https://novare.se/interim-and-recruitment/

Är du en vardagshjälte som får det dagliga arbetet på kontoret att rulla på? Har du alltid ett leende på läpparna och ser det som en av dina viktigaste arbetsuppgifter att skapa en välkomnande och familjär atmosfär? Då kan det vara dig vi söker till rollen som Kontorsassistent till vår kund inom kvinnoomsorg!


Publiceringsdatum
2021-01-08

Om tjänsten
Som Kontorsassistent har du en central roll med ansvar för skötsel och administration av företagets kontor. Du bidrar till en trivsam kontors- och patientupplevelse och levererar förstklassig service till både kollegor och besökare. Du har ett övergripande ansvar att föra en tydlig kommunikation med ledningen samt med kollegor och patienter för att säkerställa ett smidigt arbetsflöde och att därtill undersöka och komma med förslag på förbättringsområden.
I rollen kommer du ansvara för telefonväxel och att ta emot gäster och leveranser. Du ser till att gästerna skrivs in korrekt inkl. legitimering och betalning samt säkerställer att de tvättar händerna direkt vid incheckning. Därtill ingår bland annat att:


* Ansvara för klinikens informationsmail samt uppdatera webbplats och bokningssida med information
* Koordinera interna och externa möten, hantera remisser och därmed hantera både nationella och internationella vårdkontakter.
* Ansvara för inköp av förbrukningsvaror till kök och kontor samt kyl-/skafferivaror
* Ansvara för diverse administrativa uppgifter
* Säkerställa att kliniken är välkommande, fräsch och att kaffet alltid är nybryggt
* Tvätt och vikning av undersökningshanddukar en gång i veckan
* Se till att alla undersökningsrum fylls på med förbrukningsmaterial i början av arbetsdagen
* Skapa och skicka fakturor samt säkerställa korrekt register över alla kunder som faktureras vid slutet av varje arbetsdag.
* Ringa och skicka fakturor till kunder som uteblivit vid bokade möten


Profil
För att lyckas i rollen har du ett stort eget driv och brinner för att ge högklassig service. Du är omhändertagande och har ett stort engagemang i allt det du gör. Därtill sprider du gärna energi och är kreativ samt trivs i en miljö som präglas av engagemang. Du är tydlig i din kommunikation och har ett gott sinne för ordning och reda.

Vi söker dig som har:

* Tidigare erfarenhet som Kontorsansvarig, Kontorsassistent och/eller Receptionist
* Goda kunskaper i Officepaketet framförallt Excel
* Goda kunskaper i svenska och engelska
* Meriterande är om du har en vård- eller medicinsk bakgrund som personlig assistent eller undersköterska.

Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Anställning: Hos kund, rekrytering
Placering: Stockholm

Är det här din nästa utmaning? Klicka på "Ansök nu" och bifoga ditt CV och personliga brev, notera att vi ej tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Nicole Mattsson, nicole.mattsson@novare.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Novare Interim & Recruitment AB

Jobbnummer
5515378


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Novare Interim & Recruitment AB: