Kontorsassistent till vår kund inom kvinnoomsorg!
Novare Interim & Recruitment AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Interim & Recruitment AB i Stockholm,
Danderyd,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Uppsala eller i
hela Sverige https://novare.se/interim-and-recruitment/ Är du en vardagshjälte som får det dagliga arbetet på kontoret att rulla på? Har du alltid ett leende på läpparna och ser det som en av dina viktigaste arbetsuppgifter att skapa en välkomnande och familjär atmosfär? Då kan det vara dig vi söker till rollen som Kontorsassistent till vår kund inom kvinnoomsorg!
Publiceringsdatum2021-01-08Om tjänstenSom Kontorsassistent har du en central roll med ansvar för skötsel och administration av företagets kontor. Du bidrar till en trivsam kontors- och patientupplevelse och levererar förstklassig service till både kollegor och besökare. Du har ett övergripande ansvar att föra en tydlig kommunikation med ledningen samt med kollegor och patienter för att säkerställa ett smidigt arbetsflöde och att därtill undersöka och komma med förslag på förbättringsområden.
I rollen kommer du ansvara för telefonväxel och att ta emot gäster och leveranser. Du ser till att gästerna skrivs in korrekt inkl. legitimering och betalning samt säkerställer att de tvättar händerna direkt vid incheckning. Därtill ingår bland annat att:
* Ansvara för klinikens informationsmail samt uppdatera webbplats och bokningssida med information
* Koordinera interna och externa möten, hantera remisser och därmed hantera både nationella och internationella vårdkontakter.
* Ansvara för inköp av förbrukningsvaror till kök och kontor samt kyl-/skafferivaror
* Ansvara för diverse administrativa uppgifter
* Säkerställa att kliniken är välkommande, fräsch och att kaffet alltid är nybryggt
* Tvätt och vikning av undersökningshanddukar en gång i veckan
* Se till att alla undersökningsrum fylls på med förbrukningsmaterial i början av arbetsdagen
* Skapa och skicka fakturor samt säkerställa korrekt register över alla kunder som faktureras vid slutet av varje arbetsdag.
* Ringa och skicka fakturor till kunder som uteblivit vid bokade möten
ProfilFör att lyckas i rollen har du ett stort eget driv och brinner för att ge högklassig service. Du är omhändertagande och har ett stort engagemang i allt det du gör. Därtill sprider du gärna energi och är kreativ samt trivs i en miljö som präglas av engagemang. Du är tydlig i din kommunikation och har ett gott sinne för ordning och reda.
Vi söker dig som har:
* Tidigare erfarenhet som Kontorsansvarig, Kontorsassistent och/eller Receptionist
* Goda kunskaper i Officepaketet framförallt Excel
* Goda kunskaper i svenska och engelska
* Meriterande är om du har en vård- eller medicinsk bakgrund som personlig assistent eller undersköterska.
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Anställning: Hos kund, rekrytering
Placering: Stockholm
Är det här din nästa utmaning? Klicka på "Ansök nu" och bifoga ditt CV och personliga brev, notera att vi ej tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Nicole Mattsson,
nicole.mattsson@novare.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNovare Interim & Recruitment AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Novare Interim & Recruitment AB (org.nr 556633-8017),
http://https://novare.se/interim-and-recruitment/ Arbetsplats Novare Interim & Recruitment
Jobbnummer 5515378
Observera att sista ansökningsdag har passerat.