Kontorsassistent till Roland Berger
Poolia Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Spännande möjlighet för dig som sprider positiv energi och är den som alltid har full koll på såväl stort som smått! Trivs du i en dynamisk kontorsmiljö där du både har många kontaktytor och brett administrativt ansvar? I tjänsten som kontorsassistent erbjuds du en bred roll där du kommer vara en viktig del i flera kommande projekt. Läs mer om rollen och tveka inte med din ansökan!
Publiceringsdatum2021-11-22Om tjänstenSom kontorsassistent hos det internationella konsultstrategibolaget Roland Berger och deras trevliga kontor i centrala Stockholm har du ett brett ansvar och varierande arbetsuppgifter. På kontoret i Stockholm arbetar cirka 30 personer och det är en aktiv miljö med högt tempo. Du spelar en central roll för företaget där du är ansiktet utåt och du rapporterar direkt till CFO.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ansvara för receptionen och ta emot besökare, bud och leverantörer
• Koordinera bokningar av interna och externa möten, såväl fysiska som digitala
• Administrera kontorsteknik såsom projektor och mötestillbehör etc.
• Vara ansvarig superuser för passersystemet
• Ansvara för kontakten med samarbetspartners och hyresvärd kring kontorsfrågor
• Hantera inköp och beställningar av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
• Allmänt ansvar för kontoret och trivseln på plats
• Ge administrativ support vid anordning av events
• Koordinera flödet av nyanställda samt sköta viss personaladministration
• Vara delaktig i interna och externa projekt - exempelvis företagets kontorsflytt under 2022
Vem är du?
Vi ser att du som rätt person har en bakgrund med liknande erfarenhet där du troligtvis arbetat i en bredare receptionistroll, som assistent eller administratör med fokus på service och koordinering. Du har vana av att självständigt strukturera och ansvara för ditt arbete med god struktur och har förmågan att prioritera även vid intensivare perioder. Du trivs med självständigt arbete samtidigt som du är en kommunaktiv person som gillar samarbete och inte är rädd för att be om hjälp vid behov. Rollen förutsätter att du har goda kunskaper i Office-paketet och kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt. Som person har du ett starkt driv och ett öga för både helhet och detaljer. Du har en naturlig känsla för service och ett engagerat och professionellt arbetssätt.
Övrig information
Som kontorsassistent hos Roland Berger erbjuds du en bred och varierande roll på ett familjärt och dynamiskt kontor. Du kommer att vara en del av ett internationellt konsultbolag som sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag med omgående start och minst 6 månader framåt. Arbetstiderna är 8 - 17.
Urval och intervjuer sker löpande. För eventuella frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Ansökan sker via annonsen på Poolias hemsida.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPoolia Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "61991".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655),
http://www.poolia.se Arbetsplats Poolia Office Professionals AB
Kontakt Emma Wöyer
emma.woyer@poolia.se 072-070 48 68 Jobbnummer 6123855
Observera att sista ansökningsdag har passerat.