Kontorsassistent till Profi Fastighetsförvaltning
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du den vi söker?
Profi Fastighetsförvaltning bedriver aktiv förvaltning och utveckling av kommersiella fastigheter med fokus på Storstockholm. Fastighetsbeståndet omfattar cirka 400 000 kvm kommersiella lokaler. Verksamheten drivs i egen regi och organisationen består av cirka 35 kunniga medarbetare. Profi Fastighetsförvaltning har som mål att vara framstående inom hållbar förvaltning och utveckling av fastigheter vilket gagnar våra kunder och samhället i stort. Konceptet Stockholm Modecenter och stadsdelen InfraCity är exempel på projekt som drivs av Profi Fastigheter. Bland Profi Fastighetsförvaltnings investerare återfinns bland andra Kåpan Pensioner Försäkringsförening, Alecta, Sparinstitutens Pensionskassa (SPK), Postens Pensionsstiftelse, IngaBritt och Arne Lundbergs Forskningsstiftelse, Riksbankens Jubileumsfond och Skandinaviska Enskilda Banken Pensionsstiftelse.
Publiceringsdatum2017-01-09Dina arbetsuppgifterSom kontorsassistent är du ansvarig över kontorets allmänna ytor, det innebär att du ser till att det finns färskt kaffe, att alla ytor är rena/representativa, samt med ljus och snittblommor får du kontoret att se trevligt ut för både de anställda och de externa besökarna.
När besökare kommer in i lokalen välkomnar du dem och erbjuder något att dricka. Inför konferenser/möten ansvarar du för att köpa in den mat/dryck som önskas. Inköp till kontoret i allmänt gör du, dvs. kontorsmaterial samt behovsmaterial. Det är även du som ser till att papper, kontorsmaterial etc är påfyllt där det ska.
Kontorets administration och service ska smidigt flyta på under ditt ägarskap.
Ytterligare arbetsuppgifter:
• Kontakt och feedback med leverantörer
• Enklare städning av lokalen; tv-skärmar, kyl och frys, kaffemaskiner
• Vara kontaktperson mot IT och säkerhetsbolag
• På uppdrag driva och genomföra projekt samt utföra enklare kontorsadministration såsom scanning och arkivering
• Ankomstregistrering och kontering av leverantörsfakturor
ProfilProfi är en arbetsplats med hög känsla för service och professionalism. Därför söker vi nu dig som kan bidra med service i världsklass. Du brinner för att få påverka i de små detaljerna på kontoret och har en prestigelös inställning.
För att lyckas i den här rollen krävs det hög flexibilitet, noggrannhet och lugn, det är även viktigt att ta egna initiativ och ansvar. Du kommer driva och sköta dina egna arbetsuppgifter vilket ställer höga krav på att du trivs med att arbeta själv.
Du är relationsbyggare och samarbetsorienterad, samt en god kommunikatör. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
Vi ser att du har ett par års erfarenhet från serviceyrket, erfarenhet från reception och restaurang är meriterande.
Övrig informationTjänsten är ett uppdrag på 3 månader, därefter finns det goda chanser till överrekrytering. Du kommer att bli anställd av Inhouse för detta uppdrag och intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor vänligen kontakta Malin Söderberg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-20
Ange följande referens när du ansöker: 1892
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Söderberg
malin.soderberg@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Jobbnummer 3249875
Observera att sista ansökningsdag har passerat.