Kontorsassistent till Perrigo i Kista

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-11-15

Om tjänsten
Vi söker en kontorsassistent, till vår kund Perrigo ett innovativt företag inom hudvård. Som kontorsassisten kommer du att ha övergripande ansvar för kontoret, assistera HR och Ekonomi med enklare administration.

Om företaget
Perrigo är ett ledande världsomspännande egenvårdsföretag som fokuserar på att erbjuda prisvärda egenvårdsprodukter med hög kvalitet. Vi på Perrigo brinner för att hitta nytänkande lösningar som kan hjälpa människor att må bättre och njuta av ett friskt liv - allt i enlighet med mottot "get well, stay well, live well". Perrigo i Norden, har en omsättning på 100 miljoner Euro. Här arbetar 120 anställda med omkring 40 olika varumärken.

Perrigo Sverige AB utvecklar och marknadsför främst hudprodukter. Varumärket ACO är ledande på den svenska marknaden och en stor aktör även på den nordiska marknaden. Förutom hudvårdsprodukter, finns varumärken såsom, Panodil, Nezeril, Salivin, Paranix m-fl. Perrigo har genomgått stora förändringar och sitter idag i moderna och fräscha lokaler vid Kista centrum.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent, ansvarar du för att:
• Kontorets lokaler är representativa, hålla snyggt och rent, tömma diskmaskinen, plocka undan i konferensrummen och fylla på i kontorsförrådet.
• Du ansvarar även för inköp till kontoret, beställningar av lunch och bokningar av hotell, taxi etc. Dagligen sortera post och paket, men även packa varuprover och paket och påfyllning i lager och hyllor.
• Vidare ingår uppdateringar i olika system, sköta mejlen, ta emot och koppla samtal. Även att vara behjälplig vid enklare IT frågor och installationer.
• Som kontorsassistent hjälper du nyanställda tillrätta och assisterar HR-chefen vid behov. Även enklare ekonomiuppgifter såsom scanna fakturor, registrera och kontera kan förekomma.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och någon yrkeserfarenhet inom servicebranschen, gärna inom reception/kontor eller administration. Du skall ha goda kunskaper i Officepaketet och ha lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift
Som person är du öppen, positiv, serviceinriktad och lösningsorienterad. Du är kommunikativ, prestigelös och har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, hjälper till där det behövs och är flexibel i ditt arbete.

Övrig information
Tjänsten är på heltid och är ett vikariat, med start i januari 2019. Du kommer vara anställd hos oss på KFX HR-partner men arbeta på uppdrag hos vår kund Perrrigo. Vi vill gärna ha din ansökan snarast möjligast då vi arbetar med urval löpande. Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Olivia Agné på telefonnummer 08-663 99 00.
Välkommen att söka tjänsten!
Sökord: administration, assistent, kontorsassistent, kontorsansvarig, service,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3986".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm AB

Jobbnummer
4959046

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: