Kontorsassistent till omväxlande roll på 80%
Bravura / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-12-03FöretagetDetta är en rekrytering där du kommer att arbeta för två familjeägda bolag som sitter i samma fräscha kontorslokaler i östra Göteborg. Det ena är ett konsultföretag som arbetar för internationella komponent- och systemleverantörer mot den svenska och norska industrin. Det andra är ett lokalt fastighetsbolag som hyr ut hyreslägenheter och kommersiella fastigheter.
Dina arbetsuppgifterI denna tjänst har du en delad roll där du dels ansvarar för den externa kontakten med företagets hyresgäster, dels agerar assistent och samordnare för den interna verksamheten på kontoret. Detta innefattar bland annat att teckna hyreskontrakt med nya hyresgäster, hålla i lägenhetsvisningar och avflyttningsbesiktningar, ansvara för intern och extern kommunikation med hyresgäster och intressenter, assistera ekonomiansvarig i med leverantörsreskontra och lönekörning, assistera VD och säljare vid exempelvis framtagning av presentationer och bokning av resor, arrangera och assistera vid företagsspecifika events och mässor, uppdatera och utveckla hemsida och sociala medier, ansvara för inköp av kontorsmaterial och kontakt med leverantörer samt ha ett övergripande lokalansvar. Tjänsten är på 80% fördelad på kontorstid fem arbetsdagar i veckan.
KvalifikationerUtbildning: Gymnasial utbildning inom kontor, administration, ekonomi eller liknande.
Erfarenhet: Några års erfarenhet av en koordinerande roll. Tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen eller av ekonomi-/lönearbete.
Övriga krav: Vana av att arbeta med Office-paketet.
Meriterande: Kunskap i grafiska program. Kunskap i fastighetsekonomi.
Vi söker dig som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och självständigt driver på eget arbete. Du har förmågan att fatta egna beslut och frågar om hjälp när det krävs. Du skapar och håller struktur i ditt arbete samt är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i kontakten med andra människor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 031-788 09 83
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kontorsassistent, kontorsansvarig, kontorskoordinator, administratör, administration, ekonomi, lön, reskontra, ekonomiassistent, fastighet, deltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Kihlgren 08-40024050
maria.kihlgren@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2558367
Observera att sista ansökningsdag har passerat.