Kontorsassistent till Omega Pharma Nordic AB

Kontorsfixarna Stockholm AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-12-01

Om tjänsten
Vi söker en kontorsassistent, till ett innovativt företag inom hudvård. Du kommer att ha övergripande ansvar för kontoret, assistera HR och Ekonomi med enklare administration.

Om företaget
Omega Pharma Nordic utvecklar och marknadsför främst hudprodukter. Varumärket ACO är ledande på den svenska marknaden och en stor aktör även på den nordiska marknaden. Förutom hudvårdsprodukter, finns varumärken såsom, Dentosal, Salivin, Paranix m-fl. Omega Pharma Nordic har genomgått stora förändringar och sitter idag i nya moderna och fräscha lokaler vid Kista centrum.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent, ansvarar du för att kontorets lokaler är representativa.
• Hålla snyggt och rent, tömma diskmaskinen, plocka undan i konferensrummen och fylla på i kontorsförrådet.
• Du ansvara även för inköp till kontoret, beställningar av lunch och bokningar av hotell. Dagligen sortera post
och paket, men även packa varuprover och paket och påfyllning i lager och hyllor.
• Vidare ingår uppdateringar i olika system, sköta mejlen, ta emot och koppla samtal.
• Som kontorsassistent hjälper du nyanställda tillrätta och assisterar HR-chefen vid behov.
Även enklare ekonomiuppgifter såsom scanna fakturor, registrera och kontera kan förekomma.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och någon yrkeserfarenhet inom servicebranschen, gärna inom reception/kontor eller administration. Du skall ha goda kunskaper i Officepaketet och ha lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift
Som person är du öppen, positiv, serviceinriktad och lösningsorienterad. Du är kommunikativ, prestigelös och har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, hjälper till där det behövs och är flexibel i ditt arbete.

Övrig information
Tjänsten är på heltid och är ett vikariat på 1 år, med start i januari 2016. Du kommer vara anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta på uppdrag ute hos vår kund. Vi vill gärna ha din ansökan snarast möjligast då vi arbetar med urval löpande. Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Susanne Järleby på telefonnummer 08-663 99 00.
Välkommen att söka tjänsten!
Sökord: administration, assistent, kontorsassistent, kontorsansvarig, service,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-17
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2120
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Susanne Järleby

Företag
Kontorsfixarna Stockholm AB

Adress
Kontorsfixarna Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2554799

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB: