Kontorsassistent till myndighet i Örebro

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Örebro, Hallsberg, Lindesberg, Arboga, Karlskoga eller i hela Sverige

Är du ute efter ett uppdrag på en myndighet där du har god utvecklingspotential? Skulle du beskriva dig själv som en noggrann och hjälpsam person? Då är du rätt person för uppdraget!

Vi söker nu en kontorsassistent till en myndighet som arbetar för att tillfredsställa behovet av tillgängliga, säkra och hållbara färdmöjligheter i samhället. Just denna tjänst är placerad på myndighetens kontor i Örebro.

Som kontorsassistent på myndigheten kommer du att öppna, värdera och sortera posten som kommer till myndigheten samt registrera handlingar in i myndighetens förekommande system. Vidare kommer du att stötta och hjälpa verksamheten där det behövs vilket betyder att du har möjlighet att prova på och lära dig nya arbetsmoment inom en statlig verksamhet. På kontoret arbetar ungefär 300 person och du kommer att tillsammans med dina arbetskollegor och assistentkollegor att hålla till i nyrenoverade och fina lokaler mitt i centrala Örebro.

För att passa och trivas i rollen ser vi att du är en serviceminded och utåtriktad person som trivs i en bred och stöttande roll. Du har lätt för att strukturera upp och är ordningsam i ditt sätt att arbeta. Utöver det så ser vi att du har en god förmåga att kunna ta egna initiativ samt är snabblärd och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system.

Publiceringsdatum
2016-07-12

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i MS-Office paketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Arbetslivserfarenhet som assistent eller liknande

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med start 2016-09-01 till 2016-12-31, med god chans till förlängning.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13894JS i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13894JS

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13894JS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2951875

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: