Kontorsassistent till kreativt bolag på Kungsholmen
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-12-05Om tjänstenVill du arbeta på ett arkitektkontor med att ge intern service till kollegor och kunder? Som kontorsassistent hos vår kund får du möjlighet till allt detta. Låter det intressant? Sök då tjänsten redan idag!
Tjänsten är på 75% och start för tjänsten är omgående.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI denna roll är det viktigt att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. I din roll ingår det att vara behjälplig där behovet finns, vilket bland annat innefattar:
• Ansvara för att kontoret försätter att vara ett visitkort att vara stolt för, genom att se till att lokalen är inbjudande och hålls i ordning.
• Ordna med frukost, fika och luncher samt inhandla blommor och presenter inför födelsedagar
• Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter
• Planera och boka event, konferenser och tjänsteresor
• Ta emot besökare
• Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer
KvalifikationerVi söker dig som älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra. Du har erfarenhet från serviceyrket med varierande arbetsuppgifter. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.
För att trivas som kontorsassistent är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande.
Övrig informationTjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos KFX HR-partner och arbetar hos vår kund som efter 6 månader kan övergå i anställning hos kunden. Start för tjänsten är så snart som möjligt.
Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00. Du kan även maila in dina frågor till
lisa.hagglund@kfx.se, vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.
Välkommen in med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 7228829
Observera att sista ansökningsdag har passerat.