Kontorsassistent till HR-chef

4Finance AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 4Finance AB i Stockholm, Sollentuna eller i hela Sverige

4finance är ett dotterbolag i en snabbväxande nordeuropeisk koncern.
Koncernen har idag över 1 000 000 kunder och bedriver sin verksamhet i Lettland, Litauen, Finland, Sverige, Danmark, Polen, Storbritannien, Spanien, Ryssland och Nordamerika.
Flera nya intressanta marknader kommer att öppnas upp under de kommande åren.
I Sverige marknadsför vi våra tjänster under varumärkena Vivus.se, Onea.se och 4spar.
Koncernen har en historik av snabb tillväxt vilket även är fallet i det svenska bolaget.
Koncernen har idag en ledande position inom sitt segment i alla länder vi verkar på och så är även fallet vad gäller den svenska verksamheten.
Vårt dagliga arbete speglar konsekvent kundens behov och önskemål.
På så sätt lägger vi grunden för en långsiktig relation till var enskild kund.
Företagets grundläggande värderingar speglar vår dagliga verksamhet, företagskultur, attityd gentemot kunder, kollegor, chefer samt den övergripande organisationen.
Vi tror för att bli framgångsrik måste man ha förmågan att tänka analytiskt, inneha god sammarbetsförmåga och snabbt kunna anpassa sig till nya situationer.
En yrkesman/kvinna som är en del av ett resultatinriktat team utmärker sig i sin arbetsinsats. Vi åstadkommer detta genom att arbeta i team och mot gemensamma mål.
En roll hos oss kommer att vara fylld av möjligheter då vår starka tillväxt öppnar upp för våra medarbetare att utvecklas snabbt i takt med att organisationen blir större och mer komplex.

Du kommer arbeta i en roll där ditt största fokus är att assistera HR chefen med det dagliga arbetet av administrativa uppgifter som policyfrågor, behjälplig vid rekrytering, medarbetarundersökningar och dylikt.

Dina arbetsuppgifter kommer till exempel bestå av:
Administrativa uppgifter
Sammanställning av rapporter
Notarie vid möten
Introduktion om företaget för nyanställda
Posthantering
Ansvara för inköp av kontorsmaterial

Tidigare erfarenhet:
Du som söker tjänsten får gärna ha tidigare erfarenhet av administrativt arbete.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en person som har en god servicekänsla, är noggrann och strukturerad, är administrativt lagd, har hög integritet, förmågan att ta sig an nya arbetsuppgifter, självgående och lätt för att samarbeta.
För att trivas är det viktigt att du kan arbeta självständigt, har förmågan att prioritera väl och ser vad som behövs göras och får det gjort.

Språkkunskaper- Mycket goda kunskaper inom Svenska och Engelska i både tal och i skrift.
Du har goda datorkunskaper.

Tjänsten kommer tillsättas omgående.

Publiceringsdatum
2013-07-09

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: cv@4finance.se

Kontakt
Sara Lindvall 0707940402 sara.lindvall@4finance.se

Företag
4Finance AB

Adress
4Finance AB
Isafjordsgatan 30 A
16440 Kista

Kontorsadress
Isafjordsgatan 30 A
Kista

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0707940402

Jobbnummer
1603468

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 4Finance AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 4Finance AB: