Kontorsassistent till företag i central Stockholm på deltid 50%
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2019-11-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent till företag i central Stockholm på deltid 50%" (publicerad 2020-02-04) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Gillar du variation i din vardag och söker ett serviceinriktat arbete där du får bidra? Då är det kanske just dig vi söker till vår kund i centrala Stockholm.
Om jobbet
I rollen som Kontorsassistent kommer du på ett serviceinriktat sätt se till att personalen på företaget har de verktyg som krävs för att utföra ett gott arbete. Din vardag kommer att innefatta att sköta enklare administration, sköta beställningar av kontorsmaterial samt se till att de allmänna ytorna är representativa. Det förekommer även enklare internservicesysslor samt posthantering.
Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag, tjänsten är på 50%.
I din roll som Kontorsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot post och bud
• Arkivera dokument
• Boka in möten och vara behjälplig vid konferenser
• Hantera post, scana fakturor.
• Säkerställa att bästa service levereras
Om dig
Detta är arbetet för dig som vill ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig, samt där din sociala kompetens och positiva inställning kommer att komma väl till pass! Ditt glada sätt, din flexibilitet och din prestigelöshet kommer att göra att du når framgång!
Publiceringsdatum2019-11-13Kvalifikationer• Kunskaper i systemet Gant
• Goda kunskaper i MS Office
• Du är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska
• Arbetserfarenhet av liknande jobb, 1-2 år
• Du är social samt har en glad och positiv inställning
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet
Om anställningen
Tjänsten som Kontorsassistent är ett konsultuppdrag på deltid (50 %) med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader, för rätt person finns chans till anställning hos vår kund. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Adam Pettersson via Adecco 010 - 173 73 00
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Service, Adecco, kontorsassistent, Stockholm, Kontor, Internservice,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31377".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 4954605
Observera att sista ansökningsdag har passerat.