Kontorsassistent till fastighetskoncern

Jurek Bemanning Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Bemanning Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Bemanning Sverige AB

Publiceringsdatum
2013-05-31

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund, som är en framgångsrik fastighetskoncern med kontor i centrala Stockholm, söker vi nu en kontorsassistent för en rekrytering med start omgående. I rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta i en bred roll där du supporterar samtliga anställda inom bolaget samt har många externa kontaktytor.

Detta innebär bl.a. att:

• utgöra kontaktperson mellan kontoret och outsourcade funktioner vad gäller IT och hemsida samt handlägga vissa frågor samhörande med dessa
• ansvara för att reception och övriga servicefunktioner fungerar på kontoret; dvs. möbler, städning, kontorsmaskiner, arkiv m m. Detta innefattar också underlag för upphandling av leverantörer avseende kontorsfunktionerna samt avrop och leveranskontroll av desamma.
• utgöra servicefunktion vad gäller månadsrapporter, utläggsredovisningar och resebokningar för anställda inom organisation
• på uppdrag planera och genomföra mindre "event" - med interna och externa deltagare

Vem är du?
För att passa för rollen som kontorsassistent hos vår kund bedömer vi att du har:

• lägst gymnasieutbildning
• goda/mycket goda kunskaper i Microsofts standardprogram
• arbetat i liknande servicefunktion
• gärna erfarenhet från back-officefunktion sannolikt från bank och/eller juridisk verksamhet

Utöver detta bör du vara serviceinriktad, trivas i en varierad roll och vara duktig på att ta egna initiativ. Du bör också vara prestigelös och pro-aktiv samt se var behov uppstår för att snabbt kunna lösa dessa. Att du dessutom är strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten samt att du är lyhörd och duktig på att samarbeta med olika typer av människor ser vi som en förutsättning för att vara framgångsrik i rollen.

Du erbjuds
Är du rätt person för vår kund erbjuds du en viktig och varierad roll inom ett spännande och expansivt företag med kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är en rekrytering med önskat startdatum så snart som möjligt. Tjänstgöringsgraden är flexibel och kan anpassas efter önskemål från 50%-100%. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sara Molin på telefonnummer: 0766-331445, alternativt via e-post: sara.molin@jurekbemanning.se . Då rekryteringsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan redan idag via www.jurekbemanning.se.

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Nu söker vi en kontorsassistent för kunds räkning.

Start:
Omgående.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 1548
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Molin 0766-331445 sara.molin@jurekbemanning.se

Företag
Jurek Bemanning Sverige AB

Adress
Jurek Bemanning Sverige AB
Grev Turegatan 30
11438 STOCKHOLM

Jobbnummer
1571243

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Bemanning Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Bemanning Sverige AB: