Kontorsassistent till ett stort konsultbolag

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
2013-10-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent till ett stort konsultbolag" (publicerad 2014-04-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2013-10-23

Företaget
Företaget är ett stort teknik- och IT-konsultbolag som har ett flertal kontor i Sverige, Norge och USA. Bolaget har ca 1200 medarbetare varav ca 80 sitter i Stockholm. Bolaget omsättning 2012 var 995 Mkr. Deras affärsidé går ut på att leverera kompetens till stora globala företag.

Om jobbet

Hero söker en serviceinriktad kontorsassistent för ett längre uppdrag. I rollen kommer du främst stötta chefer med diverse göromål och ansvara för att den dagliga driften på kontoret fungerar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: ta emot och vägleda besökare till rätt kontaktperson, göra beställningar till kontorsförrådet och köket, ansvara för köket, kontorsförrådet och konferensrummen, hantera posten och vid behov skicka bud, förbereda konsultfrukostar, vara kontaktperson mot leverantörer och IT-supporten, boka in och delta på konsultaktiviteter, lägga ut texter på den interna webben och generellt fungera som allt-i-allo.

Utvecklingsmöjligheter

Detta är ett uppdrag för dig som trivs med att arbeta serviceinriktat och proaktivt med människor. Rollen kommer vara fokuserad på att sköta hela kontoret och avlasta chefer, men med tiden kommer du ges möjligheten att bredda dina arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är prestigelös, utåtriktad, serviceintresserad och som gillar att ta tag i saker och arbeta proaktivt. Du ska ha ett stort intresse för människor och vilja lära känna dina kollegor. Uppdraget är kräver att du en gång i månaden kan åka till Västerås och delta på aktiviteter över dagen. Meriterande om du har någon relevant arbetslivserfarenhet.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Du kommer vara anställd av Hero som konsult men arbeta ute hos vår kund. Tjänsten är på deltid-heltid (80%-100%) under kontorstid. Uppdragen kommer till en början vara på 6 månader men för rätt person förlängas till 12-18 månader.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://cv.hero.se/cv/assignment.jsp?tc=cv&id=363

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Ninwa Youssef på telefon 08-400 25 860

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Ninwa Youssef, Konsultchef 08-400 25 860 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1684479

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: