Kontorsassistent till ett stort konsultbolag
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
2013-10-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent till ett stort konsultbolag" (publicerad 2014-04-07) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2013-10-23FöretagetFöretaget är ett stort teknik- och IT-konsultbolag som har ett flertal kontor i Sverige, Norge och USA. Bolaget har ca 1200 medarbetare varav ca 80 sitter i Stockholm. Bolaget omsättning 2012 var 995 Mkr. Deras affärsidé går ut på att leverera kompetens till stora globala företag.
Om jobbet
Hero söker en serviceinriktad kontorsassistent för ett längre uppdrag. I rollen kommer du främst stötta chefer med diverse göromål och ansvara för att den dagliga driften på kontoret fungerar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: ta emot och vägleda besökare till rätt kontaktperson, göra beställningar till kontorsförrådet och köket, ansvara för köket, kontorsförrådet och konferensrummen, hantera posten och vid behov skicka bud, förbereda konsultfrukostar, vara kontaktperson mot leverantörer och IT-supporten, boka in och delta på konsultaktiviteter, lägga ut texter på den interna webben och generellt fungera som allt-i-allo.
Utvecklingsmöjligheter
Detta är ett uppdrag för dig som trivs med att arbeta serviceinriktat och proaktivt med människor. Rollen kommer vara fokuserad på att sköta hela kontoret och avlasta chefer, men med tiden kommer du ges möjligheten att bredda dina arbetsuppgifter.
KvalifikationerVi söker dig som är prestigelös, utåtriktad, serviceintresserad och som gillar att ta tag i saker och arbeta proaktivt. Du ska ha ett stort intresse för människor och vilja lära känna dina kollegor. Uppdraget är kräver att du en gång i månaden kan åka till Västerås och delta på aktiviteter över dagen. Meriterande om du har någon relevant arbetslivserfarenhet.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Du kommer vara anställd av Hero som konsult men arbeta ute hos vår kund. Tjänsten är på deltid-heltid (80%-100%) under kontorstid. Uppdragen kommer till en början vara på 6 månader men för rätt person förlängas till 12-18 månader.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://cv.hero.se/cv/assignment.jsp?tc=cv&id=363Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Ninwa Youssef på telefon 08-400 25 860
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktNinwa Youssef, Konsultchef 08-400 25 860
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1684479
Observera att sista ansökningsdag har passerat.