Kontorsassistent till en affärsjuridisk advokatbyrå

Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
2021-08-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent till en affärsjuridisk advokatbyrå" (publicerad 2021-09-16) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 75% med start 1 september.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en serviceinriktad kontorsassistent till vår kund som är en affärsjuridisk advokatbyrå. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.

I rollen som kontorsassistent kommer du ha varierande arbetsuppgifter så som att ansvara för kontorets samtliga ytor, viss dokument- och fakturahantering, inköp av kontorsmaterial, svara på mejl och i telefon samt övriga administrativa uppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret och är inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Tjänsten är till en början på 75% med möjlighet att gå upp till heltid och du arbetar kontorstider måndag-fredag. Önskemålet är att du kan starta 1 september.

Publiceringsdatum
2021-08-03

Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

Ta emot besökare

Post- och mailhantering

Viss dokument- och fakturahantering

Inköp av kontorsmaterial samt fika/lunch

Kontakt med leverantörer och felanmälningar

Övriga administrativa uppgifter

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter

Kan prata och skriva svenska och engelska flytande

Kan hantera Office-paketet obehindrat

Är flexibel att gå upp i tid

Som person är du social, trevlig och en bra människokännare. Du är självgående, strukturerad och proaktiv. Vidare är du flexibel, prestigelös och ansvarsfull, du har ett öga för detaljer och älskar att leverera högklassig service.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
5884089

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: