Kontorsassistent sökes till kund i centrala Stockholm!
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Bemannia söker för kunds räkning en Kontorsassistent som kommer arbeta diverse kontorsgöromål Uppdraget beräknas starta 1 oktober och kommer pågå fram till mitten av januari med chans till förlängning. Tjänsten kommer vara på 40% vilket innebär 16 timmar i veckan.
Uppdraget är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund som är verksam inom offentlig sektor.
Publiceringsdatum2016-08-29Arbetsuppgifter• Föra in uppgifter på kundens leverantörer och avtal från det nuvarande beställningssystemet till nya beställningssystemet Agresso.
• Ge service till allmänhet och personal
• arbeta med bokning, kopiering, inköp och registrering.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst 6 månaders erfarenhet av motsvarande arbete.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
• Goda kunskaper i MS Office, främst Excel.
• Erfarenhet från leverantörreskontra i större ekonomisystem.
• Erfarenhet från Agresso är meriterande.
Dina personliga egenskaper:
Vi ser gärna att du som söker är noggrann, ansvarstagande och har ett flexibelt förhållningssätt. Du ska kunna arbeta självständigt och ha en god samarbetsförmåga för att kunna lyckas i denna rol.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (
www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till
jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Kontorsassistent centrala Stockholm"
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
16 timmar i veckan. Med chans till förläningning.
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@bemannia.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHarminder Mankoo
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3018279
Observera att sista ansökningsdag har passerat.