Kontorsassistent sökes med start i juni

SW / Receptionistjobb / Stockholm
2017-04-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent sökes med start i juni" (publicerad 2017-04-26) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Vill du ha ett varierat jobb som kontorsassistent där du kommer arbeta med enklare ekonomidelar, övrig administrations samt ha ansvar för att välkomna kunder? Då kan detta vara rollen för dig! Kunden ser ett långsiktigt behov av dig och inleder ert samarbete med 12 månaders konsultuppdrag där det finns goda chanser att bli förlängd. Tjänsten beräknas starta 1 juni 2017.

Tjänsebeskrivning I rollen som kontorsassistent till vår kund, som sitter i centrala Stockholm, kommer du få ha en varierande roll inom ekonomi, administration och reception. Du kommer bland annat att vara ansvarig för att;

• välkomna kunder och besökande

• sköta fakturering och kontering av dessa

• sköta påminnelser

• boka resor och möten

Utöver dessa delar där du då framförallt kommer hjälpa ekonomiavdelningen kommer du även att stötta marknadsasvdelningen och de andra kollegorna på kontoret. Du kommer även vara ansvarig för kontoret vilket innebär att du gör inköp och ser till att allt är ordning och reda.

Lämplig bakgrund Vi letar efter dig som har haft en liknande roll innan där du skött lättare ekonomiska delar samt haft ansvar för bemötandet av kunder och skött kontoret. Som person sprider du glädje omkring dig och du älskar att ha varierande arbetsuppgifter där du tar dig an nya uppgifter utan problem. Du har en positiv inställning till allt och är noggrann i ditt arbete. Du är ansvarsfull och är inte rädd att kavla upp ärmarna. Då kunden är internationell är det krav att du talar och skriver flytande svenska och engelska.

Övrigt Ovanstående är ett konsultuppdrag på 12 månader med start 1 juni 2017. Behovet är långsiktigt och därför finns det mycket goda chanser till förlägning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Koblet Olsson, 076 647 16 44.

Konsult hos SW Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort. Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

Varaktighet, arbetstid
Enligt ök Enligt ök

Publiceringsdatum
2017-04-07

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Koblet Olsson +46 76 647 16 44

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20
Box 7420

Jobbnummer
3425862

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: