Kontorsassistent / Receptionist / Office Manager till Goodyear

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
2019-07-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent / Receptionist / Office Manager till Goodyear" (publicerad 2019-08-07) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-07-08

Företaget
Goodyear är ett av världens största däckföretag med ca 65,000 anställda och har produktion på 47 platser i 22 länder runt om i världen. Goodyear Nordic marknadsför framgångsrikt och säljer däck i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland och Litauen. För mer information on Goodyear och deras produkter besök: www.goodyear.com/corporate

Den nordiska organisationen har idag ca 130 anställda med 60 baserade i nyrenoverat, modernt kontor nära Södra Station i centrala Stockholm. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, experimentlusta och öppenhet. Arbetsplatsen passar arbetssökande som letar efter en utmaning utöver det vanliga i en dynamisk och utvecklande miljö. Det moderna kontoret är beläget centralt på Södermalm.


Dina arbetsuppgifter
Som Office Coordinator har du en central och viktig roll med syftet att få det dagliga på kontoret att fungera väl. I rollen ansvarar du för kontorsservice där du stöttar dina kollegor, du är den första våra besökare möter, har ansvar för växeln och ser till att kontorets ytor är representativa. Dina dagliga arbetsuppgifter innefattar även att ta hand om posten, fakturering, hantera företagsbilar (car fleet), samt planering inför konferenser samt resebokningar. Det här är en rörlig roll där det kan tillkomma ad hoc uppgifter beroende på vad som kommer upp under dagen.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av en serviceorienterad roll såsom receptionist eller Office Coordinator
• Grundläggande kunskaper i Excel är en fördel
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet från SAP

För att lyckas i rollen som kontorsassistent är du en "doer" som trivs i en föränderlig arbetsmiljö med ett högt tempo. Som person är du nyfiken och social, eftersom du kommer vara en stöttepelare gentemot dina kollegor har du även ett utpräglat servicetänk och är ansvarstagande då du vill leverera ett resultat. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt där du kan arbeta högt som lågt. Du ser vad som behöver göras och strukturerar och organiserar detta så inga detaljer glöms bort. Din leverans kommer att göra skillnad för alla dina kollegor!

I den här rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas på dina personliga egenskaper.

Övrig information:

• Det här är ett långsiktigt konsultuppdrag på heltid då du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Goodyear.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Södermalm, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: office-koordinator, kontorsassistent, office-manager, assistent, receptionist, stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4843783

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: