Kontorsassistent/Receptionist

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi på Humana söker en Kontorsassistent/Receptionist med känsla för service till vårt växande kontor i Stockholm. Kontorsassistenten/Receptionisten kommer att var den första våra besökare möter, vårt ansikte utåt. Du kommer att arbeta i vår reception samt vara involverad i olika arbetsuppgifter i ett nära samarbete med våra kundansvariga, och avlasta i det administrativa arbetet.

Dina arbetsuppgifter kommer att variera efter behov men du kommer till exempel att:

•                   Ta emot besök

•                   Göra utskick

•                   Posthantera

•                   Göra vissa beställningar och förbereda inför möten

•                   Arkivera och utföra allmänna kontorsgöromål

•                   Göra urval kring arbetsansökningar

•                   Kontakta kandidater och boka intervjuer

•                   Gå igenom intresseanmälningar, aktivt söka upp potentiella kandidater

•                   Rekrytera till och hålla vår vikariepool uppdaterad

•                   Stötta kundansvariga kring bemanning

•                   Skriva anställningsavtal

Som person är du tydlig och rak i din kommunikation och kan hantera stora och små frågor på ett prestigelöst sätt. Du är van att ta egna initiativ och ser utvecklingsmöjligheter. Du har erfarenhet av att arbeta med kundservice och är beredd att lära mer. Arbetet kräver att du är van vid att hålla ett högt tempo och att du besitter stor social kompetens. Det kommer periodvis att vara hög arbetsbelastning och därför är det viktigt att du är självständig och ser när du behöver hjälpa till.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Vi ser gärna sökanden som vill fortsätta att utvecklas och växa tillsammans med oss.

Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.

Tjänsten är en tillsvidaranställning med 6 månaders provanställning.

Urval sker löpande, sista ansökningsdag är den 3 februari 2012.

Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/

Publiceringsdatum
2012-01-13

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Molin, Rekryteringskoordinator, .

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO

Jobbnummer
1128613

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: