Kontorsassistent På Halvtid

Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
2015-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent På Halvtid" (publicerad 2016-01-07) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. Om uppdraget

Ryska Posten Bemanning söker nu en kvalificerad kontorsassistent som vill arbeta deltid hos vår kund. Företaget som är ett mellanstort investeringsbolag sitter i ljusa lokaler centralt i Stockholm och uppdraget är en tillsvidaretjänst på 65%. Du kommer att arbeta 4,5h per vardag och uppdraget skall påbörjas senast den 1:a februari.

Publiceringsdatum
2015-12-22

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent kommer du, tillsammans med din närmaste kollega, att ansvara för att kontoret är rent och snyggt, att besökare får ett trevligt bemötande samt för att assistera företagets övriga medarbetare i olika ärenden.

Du kommer bland annat att:

Ansvara för resebokningar

Assistera vid redovisning av utläggfakturor

Vara en assistentresurs för VD och andra inom ledningsgruppen

Självständigt driva förändringsarbete vad gäller kontorsmiljön, t.ex. ha kontakt med olika leverantörer.

Om dig

Vi söker dig som har minst några års erfarenhet från kontorarabete och är van att arbeta självständigt i ett högt tempo. Du är flexibel, engagerad samt lösningsorienterad och har en mycket god social förmåga. Då det är en internationell organisation skall du vara bekväm med att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. Tidigare erfarenhet från arbete med CRM-system är meriterande och goda kunskaper i Officepaketet är ett krav.

Skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Dagtid Ej specificerat

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Box 27 44 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan. 63B

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2591447

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: