Kontorsassistent på deltid till företag i Stockholm

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-11-13

Om tjänsten
Trivs du i en självgående och serviceinriktad roll med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt? Letar du även efter en långsiktig arbetsplats där du kan växa med företaget, ta dig an nya ansvarsområden och kanske till och med bli delägare om några år? Då har vi den perfekta rollen för dig!

Som kontorsassistent hos vår kund får du möjlighet att utvecklas inom kontor, administration och mycket mer. Tjänsten är en deltidstjänst på 50% där du arbetar hos vår kund i centrala Stockholm.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
• Komma med idéer på hur man kan göra om på kontoret
• Ansvara för inköp av kontorsmaterial
• Kontakt med städfirma och andra leverantörer
• Ta initiativ till och styra upp AWs och andra aktiviteter
• Löpande service för kunder vid besök på kontoret

I rollen som kontorsassistent hos vår kund finns det goda möjligheter att växa och ta sig an nya ansvarområden så som rekrytering, onboarding och ekonomi. Här har du som visar framfötterna verkligen möjlighet att jobba dig uppåt!

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av service, gärna i en kontorsmiljö eller som receptionist
• Goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift

Framförallt söker vi dig som älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! För att trivas som kontorsassistent är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande.

Övrig information
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8256016

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: