Kontorsassistent På Deltid Till Advokatbyrå
Office Management bemanning och rekrytering / Administratörsjobb / Stockholm
2019-02-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent På Deltid Till Advokatbyrå" (publicerad 2019-04-08) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management bemanning och rekrytering i Stockholm,
Täby eller i
hela Sverige Till vår kund söker vi nu en driven och självgående kontorsassistent. Vill du arbeta i en roll där du är ansvarig för kontorsdriften och för att ge fantastisk servicetill dina kollegor? Har du arbetat med service och i kontorsmiljö sedan tidigare? Är du student eller söker efter ett arbete på deltid? Då har vi nästa roll för dig!
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Office Management söker för Kunds räkning en Kontorsassistent. Vår kund har sitt huvudkontor i Malmö, men har sedan en tid tillbaka även öppnat upp ett kontor i Stockholm. Till detta kontor söker vår Kund nu förstärkning för att kunna avlasta nuvarande kollegor på plats.
I rollen som Kontorsassistent är du behjälplig på Kundens Stockholmskontor med uppgifter såsom:
Ta emot/välkomna klienter
Mindre inköp till kontoret
Beställning av kontorsmaterial
Hantering av budtjänster
Påfyllning vid servicestationer såsom skrivare, kaffe etc.
Förbereda inför möten
Se till så att konferensrum är representabla
Tjänsten är på deltid, ca 12-15 timmar/vecka. Du bestämmer i samråd med vår Kund vilka dagar och tider du kommer arbeta. Du blir anställd av Office Management, men arbetar på plats hos vår kund i centrala Stockholm. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten.
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
Vi ser att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet ifrån servicebranschen och gärna ifrån arbete i kontorsmiljö. Vidare drivs du av att arbeta självständigt och har ett stort engagemang i ditt arbete. Du har grundläggande datakunskaper, samt pratar svenska såväl som engelska flytande.
Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag!
ÖVRIGT
Start: Omgående
Omfattning: Deltid, ca 12-15 timmar/vecka
Arbetstid: Kontorstider. Plats: Centrala Stockholm
Office Management, är vår samarbetspartner gällande rekryteringen. Vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Maria Lodin på nr. 010-858 51 24. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-02-13ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Lodin
maria.lodin@officemanagement.se +460000000
FöretagOffice Management bemanning och rekrytering
AdressOffice Management bemanning och rekrytering
Skalholtsgatan 6
16440 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6, Kista
Jobbnummer 4612289
Observera att sista ansökningsdag har passerat.