Kontorsassistent På Deltid Till Advokatbyrå

Office Management bemanning och rekrytering / Administratörsjobb / Stockholm
2019-02-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent På Deltid Till Advokatbyrå" (publicerad 2019-04-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management bemanning och rekrytering i Stockholm, Täby eller i hela Sverige

Till vår kund söker vi nu en driven och självgående kontorsassistent. Vill du arbeta i en roll där du är ansvarig för kontorsdriften och för att ge fantastisk servicetill dina kollegor? Har du arbetat med service och i kontorsmiljö sedan tidigare? Är du student eller söker efter ett arbete på deltid? Då har vi nästa roll för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Office Management söker för Kunds räkning en Kontorsassistent. Vår kund har sitt huvudkontor i Malmö, men har sedan en tid tillbaka även öppnat upp ett kontor i Stockholm. Till detta kontor söker vår Kund nu förstärkning för att kunna avlasta nuvarande kollegor på plats.

I rollen som Kontorsassistent är du behjälplig på Kundens Stockholmskontor med uppgifter såsom:

Ta emot/välkomna klienter

Mindre inköp till kontoret

Beställning av kontorsmaterial

Hantering av budtjänster

Påfyllning vid servicestationer såsom skrivare, kaffe etc.

Förbereda inför möten

Se till så att konferensrum är representabla

Tjänsten är på deltid, ca 12-15 timmar/vecka. Du bestämmer i samråd med vår Kund vilka dagar och tider du kommer arbeta. Du blir anställd av Office Management, men arbetar på plats hos vår kund i centrala Stockholm. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi ser att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet ifrån servicebranschen och gärna ifrån arbete i kontorsmiljö. Vidare drivs du av att arbeta självständigt och har ett stort engagemang i ditt arbete. Du har grundläggande datakunskaper, samt pratar svenska såväl som engelska flytande.

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag!

ÖVRIGT

Start: Omgående
Omfattning: Deltid, ca 12-15 timmar/vecka
Arbetstid: Kontorstider. Plats: Centrala Stockholm

Office Management, är vår samarbetspartner gällande rekryteringen. Vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Maria Lodin på nr. 010-858 51 24. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-02-13

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Lodin maria.lodin@officemanagement.se +460000000

Företag
Office Management bemanning och rekrytering

Adress
Office Management bemanning och rekrytering
Skalholtsgatan 6
16440 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6, Kista

Jobbnummer
4612289

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management bemanning och rekrytering

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management bemanning och rekrytering: